خبرهای داغ:
حجت الاسلام نبويان تشريح كرد:

راه هاي نفوذ دشمن در ايران/ چرا آمريكا به دنبال نفوذ در ايران است؟!

خبرگزاري بسيج: پيش از ظهر امروز همزمان با هفته بسيج گردهمايي سياسي با موضوع تببين راهبرد نفوذ استكبار در نظام اسلامي با حضور حجت الاسلام نبويان، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، پيش از ظهر امروز همزمان با هفته بسيج گردهمايي سياسي با موضوع تببين راهبرد نفوذ استكبار در نظام اسلامي با حضور حجت الاسلام نبويان، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

حجت الاسلام نبويان با بيان اينكه امروز شاهد دست‌های زیادی در مسئله نفوذ هستيم، اظهار داشت: نفوذ در نسل جدید ایران و تغییر نگرش آنها، حمایت از جریانات غربگرا در داخل و ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل امور نفوذ‌کنندگان از جمله تاکتیک‌های آمریکا براي نفوذ در داخل ايران است.

وي ادامه داد: برای مقابله با نفوذ باید ابتدا دشمن را شناخت سپس منافذ ورودی دشمن را شناسایی و در آخر راه نفوذ را بست، امروز دیده‌بان اصلی انقلاب و نظام هر سه کار ذکر شده را برای ما انجام داده است، طبق فرمایش رهبری نفوذ امنیتی در مقابل نفوذ فکری و فرهنگی کم‌اهمیت‌تر است.

نماینده مردم تهران در مجلس رخنه در باورهای دینی، باورهای انقلابی، ایدئولوژی‌زدایی و تغییر در شعارها و اهداف با حفظ صورت را از جمله اقدامات نفوذی دشمن دانست و گفت: هر کسی یا شخصی و حتی رسانه‌ای که با استدلال و سخنانش درصدد تغییر فکر و نگرش مردم است نفوذی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نبويان تأكيد داشت: آمریکا در طول سال‌های گذشته علیه جمهوری سياست هايي را به كار گرفته كه در پي شكست خوردن دو سياست نخست، تمام امكانات ايالات متحده را براي سياست دوم به كار گرفت.

وی ادامه داد:‌ آمریکا پس از شکست در استراتژی اول در مقابل ایران به سمت استراتژی دوم خود یعنی تقابل فعال حرکت کرد و سعی کرد با تحت فشار قرار دادن منابع سخت و نرم نظام سیاست خود را اجرا نماید، ایجاد فتنه‌های بزرگ، کودتای 88، تحریم‌های بسیار سنگین همه‌جانبه و بهره‌گیری از انواع رسانه‌ها مانند ماهواره بخشی از این سیاست بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي سیاست سوم آمریکا در برابر ایران را سیاست تعاملی به جای تقابلی عنوان كرد و بيان داشت: امروز آمریکا و دولتمردان آن سیاست تعامل، مذاکره و نفوذ را علیه جمهوری اسلامی ایران پیش گرفتند و این سیاستی است که ریگان در برابر شوروی و نیکسون در برابر چین به کار گرفت و به نتیجه مطلوب رسید.

وي به بيانات رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اشاره كرد و افزود: بر طبق نظر رهبری آمریکا نیازمند توافق با ایران بود، در حقیقت توافق وین پیروزی آنها بر انقلاب اسلامی بود، امروز دولتمردان آمریکا متوجه شده‌اند که بخشی از بدنه مسئولین کشور دل در گرو آمریکا دارند.

حجت الاسلام نبويان در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای چندین منبع قدرت است که نخستین و بزرگ‌ترین منبع قدرت، مردم هستند به تعبیر رهبر معظم انقلاب هدف از تمام فشارها و تحریم‌ها ناراضی کردن مردم نسبت به حکومت است.

وی درباره دومین منبع قدرت ایران گفت:‌ اقتصاد ایران منبع بود که دشمن با تحریم‌های ظالمانه درصدد نابودی کامل آن برآمد، همچنین ایدئولوژی انقلابی و اسلامی مردم ایران که موجب پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس شد منبع سوم قدرت ایران است که آمریکا درصدد مقابله با آن برآمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: توان دفاعی و موشکی چهارمین منبع قدرت ایران به حساب می‌آید، پیشرفت‌های علمی و صنعتی علیرغم تحریم‌ها و فشارهای سنگین آمریکا از جمله اهداف نظام جمهوری اسلامی با اعتماد به منابع قدرت یادآور شده است.

وی با بیان اینکه هدف دوم ایران با تکیه به منابع قدرت پیشرفت‌های هسته‌ای بود که به اراده جوانان ایران محقق شد، گفت: غربی‌ها اذعان داشتند که تحریم‌ها پیشرفت‌های هسته‌ای ایران را متوقف نکرد ولی مذاکرات این کار را انجام داد.

حجت الاسلام نبویان بيان داشت: دولت باید امروز پاسخگوی چرایی کاهش رشد علمی ایران در دو سال گذشته باشد، قطعاً‌ حاکم کردن اندیشه سیاسی در دانشگاه‌ها مهم‌ترین علل است.

ابراز کرد: امروز هیبت پوشالی آمریکا در عرصه‌های مختلف از جمله صحنه‌های نبرد نظامی از بین رفته است ولی جای تأسف دارد که مسئولان دستگاه دیپلماسی برای آمریکا هیبت قائل هستند.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس با بیان اینکه بر طبق قرآن کریم هر کسی مدافع و هم رأی با استکبار باشد از آنها محسوب می‌شود، گفت: امروز شاهد حضور برخی رسانه‌ها، مطبوعات و مسئولان هم رأی با آمریکا در داخل کشور هستیم، اصلاح‌طلبان باید موضع خود را در قبال آمریکا مشخص کنند چرا که طبق گفته اوباما هدف از حمایت آمریکا برخی جریانات انجام اصلاحات سیاسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار