خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

بسیج به منزله اجتماعی بزرگ برای پیشرفت و نجات اسلام است

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج همایش ائمه جمعه وجماعات با حضور علمای شیعه وسنی ،جمعی از مسولین شهرستانی وبسیجیان درسالن اجتماعات آموزش وپرورش بندرترکمن برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ دراین همایش حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به منزله اجتماعی بزرگ برای پیشرفت ونجات اسلام است لذا در این تفکرفکرها واندیشه ها یکی شده تا موجب پیشرفت وسعادت جامعه بشری شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج ارگانی مردم نهاد است که با اجتماع مقابل استکبار،ملتهای مظلوم وستمدیده جهان را حمایت می کند افزود:بسیج با دشمن شناسی وشناخت استکبار زمان دست خائنین جهان را از رسیدن به منافع سلطه طلبانه قطع کرده تا به همگان بفهماند دوره زورگویی وظلم به ملتهای مظلوم مسلمان به سر آمده است چرا که این تفکر حرکتی در مسیر انبیا وادامه دهنده راه آنان است.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد:پیامبر گرامی اسلام برای جذب افراد به دین مبین اسلام رسالت خویش را از مسجد خانه خدا آغاز نمود لذا مسجد سرمنشا این حرکت بزرگ تاریخی شدپس جذب جوانان در مسجد برای ساختن جامعه ای فعال وپویا از اهمیت فراوانی برخورداراست.

این مقام مسول با اشاره به اینکه اگرمسجدی پایگاه بسیج نداشته باشد ضعیف عمل کرده است اذعان داشت:تجربه بسیج از مساجد آغاز شدلذا مساجد کانونهای مهمی برای تربیت نسلهای بشر وایجاد تحولات بزرگ در جامعه هستند که باید به آن توجه ویژه واساسی داشت.

حجت الاسلام منصوری خاطر نشان ساخت:امروز کشورهای اسلامی از جمله عراق وسوریه به این نکته رسیده اند که با بسیج مردمی در مساجد، گروهان های خویش را در مسیر تحولات بزرگ روانه کنندلذا نیروهای مخلص در کانون بزرگی چون مسجد باید تربیت شوند چرا که محور برنامه ها در مساجد تاثیرگذاری بیشتری برجذب افراد برای رسیدن به اهداف وآرمانهای بزرگ بشری دارد.

وی یادآورشد:بسیجی یعنی حرکت به موقع در مسیر وایستادگی در مقابل تفکر استکبار، چرا که بسیج همواره مواظب نفوذ آمریکا وایادی استکباراست.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به ارکان مهم بسیج تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهمترین ارکان مهم بسیج با گسترش در جامعه موجب استقلال اقتصادی وشکوفایی وثبات اقتصاد کشور می شود لذا بسیج ضمن تبعیت از ولایت فقیه وارزشهای انقلاب با تکیه بر خستگی ناپذیری واصل اقتصاد مقاومتی نقشی بی بدیل در رشد وشکوفایی کشور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار