فرمانده سپاه دشتستان:

بسیج یک فرهنگ و تفکری عمیق است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام دشتستان گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکری عمیق که عصای دست ولایت و موجب خشنودی امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور در سخنرانی قبل از خطبه­های نماز جمعه برازجان به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامی­داشت این هفته اظهار داشت: بسیج یعنی در صحنه بودن و این­که برای انجام مأموریت­های انقلابی و بصیرت مردم برای فهم ارزش­ها و دستاوردها و دوستی با دوستان انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: بعد از اتمام جنگ تحمیلی برخی مسئولین خدمت امام خمینی (ره) رسیدند و گفتند بسیج باید منحل شود تا بویی از جنگ در کشور نباشد ولی امام خمینی (ره) فرمودند: بسیج باید با قدرت و توان بیش از گذشته در صحنه حاضر و به کار خود ادامه دهد.

غلامپور با بیان این­که اقتدار کنونی و امنیت کشور به خاطر وجود بسیج است خاطرنشان کرد: وحدت و هم­دلی مسئولین و این­که دشمن جرأت نمی­کند به کشور ما نگاه بدی کند به برکت بسیج است.

فرمانده سپاه دشتستان تصریح کرد: از نظر قانون اساسی، حفاظت از انقلاب اسلامی به عهده بسیج است و وظیفه دارد از دستاوردهای علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور از سال 1342 تاکنون نگهداری کند.

این مقام مسئول با تأکید بر این­که بسیجیان باید سیاسی­ترین افراد جامعه باشند گفت: این­که می­گویند بسیج نباید در مسائل سیاسی کشور دخالت کند اشتباه است زیرا بسیجی که هیچ نداند و بر امورات سیاسی مسلط نباشد نمی­تواند از انقلاب اسلامی دفاع کند.

سرهنگ پاسدار غلامپور با اشاره به این­که بستن راه­های نفوذ آمریکا به کشور به عهده بسیج است، افزود: برجام هدف آمریکا نیست بلکه وسیله­ای است برای نفوذ در ارکان تصمیم­گیری نظام جمهوری اسلامی ایران و بسیج باید آن­طور آگاه و باسیاست باشد که نگذارد دشمن کشور را به چالش بکشد.

وی در پایان ضمن تشریح برنامه­های هفته بسیج این شهرستان اضافه کرد: امسال 237 برنامه در هفته بسیج توسط رده­های مختلف بسیج برگزار می­شود که مهم­ترین آن­ها برپایی بیمارستان صحرایی در سعدآباد، درمان رایگان در مناطق محروم، پیاده­روی تاکتیکی، پیاده­روی خانوادگی و دیدار با ائمه جمعه می­باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات