بیانیه بسیج شهر چغادک بمناسبت هفته بسیج

به مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالگرد هفته بسیج حوزه رمضان چغادک بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۷۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این بیانیه آمده است: إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ

"در حقيقت كسانى كه گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ايستادگى كردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آيند[و می ‏گويند] هان، بيم مداريد و غمگين نباشيد و به بهشتى كه وعده يافته بوديد شاد باشيد." (فصلت /30)

تاریخ شکوهند 37 ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از فرازهایی است که ثمراتی چون صلابت، اقتدار و تقویت پایه های انقلاب اسلامی داشته است، 5 آذر 1358 سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، یکی از آن فرازهای ماندگار انقلاب است که با تدبیر حکیمانه و دوراندیشانه ی الهی ایشان، نهال آن غَرس شد. شجره طیبه ای که اصل آن ثابت و ریشه در عاشورای 61 (ه. ق) و پیام جهاد و شهادت حضرت حسین بن علی(ع) دارد. بسیجیان این لشگریان مخلص خدا، مردمانی که "استقاموا"را پیشه خود ساخته و "غمگین" از ملامت آمریکا صفتان نشده و مجاهدانه بر خصم وکین استکبار جهان و تا محو این غده سرطانی از پای نخواهند نشست.

بسیج این بازوان ولایت، که در طول حیات با برکت انقلاب همواره حضوری با صلابت و مخلصانه در برهه های دشوار داشته، بی هیچ ادعایی به دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب پرداخته است و موجبات ترقی و پیشرفت ایران عزیز را فراهم نموده است. امروز پس از 4 دهه از غَرس این نهال خدایی ، به برکت نفس قدسی امام راحل و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری، جوانه های این شجره تنومند انقلاب در تمامی عرصه ها به بار نشسته است.

برکسی پوشیده نیست که یکی از پایه های اقتدار درون زای ملت ایران، تفکر بسیجی نشأت گرفته از ارادت و اطاعت قلبی توده های ملت ایران به ولایت مطلقه فقیه بوده و است. این تفکر باعث شده است که اکنون استکبار جهانی مجبور به تعظیم و زانو زدن در برابر ملت ایران بشود و قطع یقین تا زمانی که این تفکر حاکم است عقب نشینی در مقابل استکبار و پذیرش پیش شرط های آنان چیزی مضحک و خنده داری است

امسال نیز تقارن این هفته با ایام سالار شهیدان پیام استمرار مقاومت و سازش ناپذیری این ملت را در برار زیاده خواهی های استکبار به اذهان متبادر می سازد. در شرایط کنونی بسیجیان در مقابل رخنه نفوذ استکبار وامریکای جنایتکار هوشیار بوده ومکر وحیله انان در حمایت ازگروه های تکفیری منطقه بی پاسخ نخواهند گذاشت.

در بخش پایانی بیانیه خود تأکید کرده است: از این رو اینک که راست‌قامتان جبهه مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از بسیج و بسیجیان در عرصه مقابله با استکبار جهانی، صهیونیست بین‌الملل و فرزندان نامیمون آنها یعنی داعشیان، تکفیریان پیروز و سربلند بیرون آمده‌اند، انتظار می‌رود در عرصه مقابله با جنگ نرم کشورمان بتواند دگر بار از طریق بسیج توده‌های متخصص ملت پیروز بیرون آید.

ارسال نظرات