سردار کریمی در محل رزمایش الی بیت المقدس:

تلاش دشمن برای نفوذ، آب در هاون کوبیدن است

فرمانده سپاه روح الله در مصاحبه با خبرگزاری بسیج در محل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس گفت: بزرگترین ساده‏ اندیشى این است که تصور کنیم غربی ها خصوصاً امریکا چشم طمع و دشمنی به این کشور ندارند.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۳۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان مرکزی در محل برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران یقیناً از برکات و الطاف بزرگ خداوند بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامى ایران ارزانى شد.
وی افزود: اگر بخواهیم مصداق کاملى از ایثار و فداکارى به کشور و انقلاب را ارائه دهیم، قطعا بسیج وبسیجیان از همه سزاوارترند.
کریمی با اشاره به این سخن امام(ره) که فرمود: «اگر بر کشورى نواى دلنشین تفکر بسیجى طنین‏ انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.» گفت: بزرگترین ساده‏ اندیشى این است که تصور کنیم غربی ها خصوصاً امریکا چشم طمع و دشمنی به این کشور ندارند و با ما دست دوستی داده اند.
وی همچنین با بیان اینکه این رزمایش تنها گوشه ای از آمادگی و اقتدار بسیج است افزود: امروز بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.
سردار کریمی ادامه داد: این رزمایش همچنین پیام بزرگی نیز برای دشمنان این مرز و بوم خصوصاََ آمریکا و اسرائیل به همراه دارد.
کریمی گفت: امروز بسیج در کشور در تمامی زمینه ها و امور وارد شده است و یقیناََ با روحیه بسیجی و بصیرت این عزیزان انقلاب تلاش دشمن برای نفوذ، کوبیدن آب در هونگ است.

ارسال نظرات