خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

دیدار فرماندهان و مسئولین سپاه استان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین

کد خبر: ۸۵۹۶۲۴۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز همزمان با فرارسیدن هفته بسیج  فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به همراه تنی از مسئولان سپاه با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین  با اشاره به اینکه پیام انقلاب تحقق پیدا کرده است گفت: حضور ما در این جمع یعنی اعلام بیعت با مقام معظم رهبری و خدا را شاکریم که شجره طیبه بسیج ایران متشکل از آحاد مردم که از روی بصیرت و آگاهی شکل گرفته است و اگر در صحنه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب حضور مردم نبود قطعا میتوانست انقلاب را به خطر بیاندازد.

وی گفت:پیام انقلاب تحقق پیدا کرده است و دوستداران عدالت،نیکی و خوبی این پیام را دریافت کرده اند و دین ثمره حضور داوطلبانه مردم است.در داخل کشور تمام عرصه هایی که بسیج به آن ورود کرده مثل سازندگی ،بحث جنگ نرم و سایر زمینه ها موفق عمل کرده است.

وی درباره تفکر دشمن راجع به بسیج بیان کرد: دشمنان انقلاب در نشست های مختلف دور هم جمع می شوند که راه حلی برای سرنگونی بسیج پیدا کنند.در همین راستا رئیس سازمان سیا میگوید که ایران اغراق میکند که هوادار دارد و ملت پشتیبان آنها است اما نمیداند که حداقل ده میلیون نفر آرزویشان شهادت است.

وی در پایان گفت:بسیج یک فرهنگ است که امیدوارم در رفتار فردی و سازمانی ما جاری باشد تا هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با ما را نداشته باشد.

 

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها