نماینده مردم پاکدشت در گفتگو با بسیج:

حضور بسیج در هر عرصه ای منشا خیر و برکت است

نماینده مردم پاکدشت گفت: بسیج در اثر نیازهای جامعه شکل گرفت و هرجا حضور پیدا کرد توانست منشا خیر و برکت زیادی شود، نقش پراهمیت بسیج در جنگ تحمیلی و اکنون در اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۰۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج در هر عرصه ای حضور یافت منشا خیر و برکت شد؛ اظهار داشت: بسیج در اثر نیازهای جامعه شکل گرفت و هرجا حضور پیدا کرد توانست منشا خیر و برکت زیادی شود نقش پراهمیت بسیج در جنگ تحمیلی و اکنون در اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بسیج برخواسته از توانمندی و شایستگی های جامعه است و می توان در توانمندی و افزایش ظرفیت جامعه از آن استفاده کرد .

نماینده مردم پاکدشت با اشاره به این که مسئولان شرایط و فرصتهایی فراهم کنند که مجموعه مخلص بسیج در عرصه اقتصادی حضورشان فراهم شود، تصریح کرد: بسیج بیشترین تاثیرات را در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور داشته است و همان گونه که در گذشته نشان داد می تواند منشا تحول و پیشرفت باشد.

بشیری در خصوص نقش بسیج در نفوذ اقتصادی گفت: بسیج در صفوف و لایه های مختلف اجتماعی حضور دارد و می تواند دژ استواری باشد در مقابل همه ترفندهایی که دشمن به کار می بندد، با توجه به اینکه توطئه های دشمن یک زمان نظامی بود و اکنون با نفوذ فرهنگی در صدد رسیدن به آمالش است.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیج در جلوگیری از توطئه های دشمن خصوصا نفوذ اقتصادی سیاسی و اجتماعی نقش به سزایی دارد و بیشترین نگاه بسیج، اکنون اقتصاد است که دشمن اقتصاد جامعه را زمین گیر نکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار