علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: عضو شورای اسلامی باقرشهر در جلسه ای که با حضور مسئولان پلیس راهور و رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به منظور بررسی معضلات ترافیکی این بخش برگزار شد، از کاهش بارترافیکی این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۵۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  دارابی افزود: در این جلسه به دنبال یک راه حل مناسب برای رفع مسائل ترافیکی و معضلاتی که ترافیک برای شهروندان به وجود آورده است بوده ایم .

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده بود مسئولان راهور یک بازدید میدانی از نقاط پر ترافیک و پر تردد سطح شهر باقرشهر داشته باشند گفت:  این بازدید چهارشنبه 21 آبان ماه صورت گرفت و از نزدیک مسائل ترافیکی بررسی و پيشنهاداتي در خصوص احداث دور برگردان و بستن چند تقاطع ارائه شد. وی افزود: در این جلسه تصميمات زیر اتخاذ شد.

١.بستن تقاطع بلوار غدير و خيابان سي متري امام خميني(ره) و احداث دوربرگردان مقابل كلانتري ١٧٥باقرشهر

 بااجرای این طرح شهرونداني كه قصد ورود به بلوار سي متري امام خميني (ره) یا عزيمت به سمت بلوار فلسطين، روستاي قمصر و روستاهاي اطراف را دارند، مي توانند از اين دوربرگردان استفاده نمايند.

٢.احداث دوربرگردان در مقابل آرامگاه ارامنه و بستن ورودي از خيابان ٢٤متري شهيد طالقاني به سمت خيابان ٢٠متري شهيد كاشاني؛ با اجرای این طرح شهرونداني كه از خيابان ٢٤متري، قصد عزيمت به خيابان ٢٠متري كاشاني و كوي ارغوان را دارند، باید از دوربرگرداني كه در مقابل آرامگاه ارامنه احداث مي گردد استفاده نمايند .شهرونداني كه قصد ورود به باقرشهر را دارند مي توانند از تقاطع شهرسنگ به سمت پالايشگاه تغيير مسير داده و پس از آن از ورودي كمربندي شرقي كه دوطرفه مي گردد ، وارد باقرشهر شوند .

مزيت اين تغيير اين است كه ازحجم ترافيك در تقاطع ٢٤متري كاسته مي گردد و نیز دسترسي به بوستان عطرسيب و شمال باقرشهر بسيار آسان  صورت مي گيرد .

وی اظهار امیدواری کرد که ظرف یک ماه آینده این تغییرات انجام پذیرد تا بارترافیک ورودی به باقرشهر کاهش یابد .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار