در آستانه هفته بسیج؛

مسابقات قرآنی سپاه عاشورا برگزار می شود

کد خبر: ۸۵۹۳۶۴۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان پایور و وظیفه در سطح سپاه عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی اصغری با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم قرآن کریم با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی برگزار می شود که امیدواریم این مسابقات محملی باشد برای رسیدن به آرمانشهری که قرآن کریم برای ما ترسیم کرده است.

وی اشاعه فرهنگ قرآنی را بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: بی تردید آیات قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم رسانه های استکبار جهانی بوده را که برای انحراف افکار، اذهان و قلوب نوجوانان و جوانان ما راه اندازی شده است.

اصغری در ادامه با بیان اینکه رمز موفقیت ما در دفاع مقدس اتکا به فرهنگ و تفکر قرآنی بود، تاکید کرد: اگر ما توانستیم در دفاع مقدس با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح مقابله کنیم بی تردید بدون اتکا به تفکر قرآنی و سلاح ایمان ممکن نبود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در پایان افزود: این مسابقات 24آبان از ساعت هشت و نیم صبح در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار خواهد شد که مرحله نهایی آن نیز بهمن ماه در تهران خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار