خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

لبخندها و پیام های امریکا، دروغ بزرگ است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در آئین معرفی فرمانده حوزه امام زین العابدین(ع) سردرود با بیان اینکه لبخندها و پیام های امریکا برای تعامل با ملت ایران، دروغ بزرگ است، گفت: باید همواره آگاه باشیم چراکه اگر فریب این لبخندها را بخوریم، پشیمان خواهیم شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۸۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری امریکا را دشمن درجه یک و خونی ملت های آزاده جهان به خصوص ایران خواند و افزود: هدف نظام سلطه، نفوذ در منطقه به خصوص نفوذ فرهنگی است.

وی در ادامه سخنان خود، با تاکید به اینکه بسیج و سپاه باید راه مکتب حسینی را ادامه دهد، تصریح کرد: وظیفه بسیج و سپاه این است که با آمادگی کامل و بصیرت ولایی و به روز با روحیه ی مسئولیت پذیری و تکلیف مداری همواره در صحنه حاضر باشند.


صفدری با اشاره به وظیفه بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی راه های وابستگی به دیگران را ببندیم و با همه قوت از تولید و سرمایه های داخلی حمایت کنیم تا با قطع وابستگی به دیگران، اقتصاد کشورمان روز به روز شکوفا شود.

در پایان این آئین با قدردانی از زحمات احمد فیاض، مرتضی بهربیگی به عنوان فرمانده جدید حوزه امام زین العابدین(ع) سردرود معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار