خبرهای داغ:
يكي از دامداران موفق كليبر؛

سرمايه گذاري و اشتغال مانع مهاجرت روستائیان می شود

خبرگزاري بسيج: يكي از دامداران موفق كليبر در پرورش شتر، گفت: سرمایه گذاری و اشتغال زایی در این زمینه می تواند در جهت ریشه کن کردن بیکاری و جلوگیری از هجوم مردم روستا نشین به شهرهای بزرگ برای کسب و کار موثر باشد.
کد خبر: ۸۵۹۱۵۶۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

تاروردی قلیزاده ساکن قشلاق قره باغلو از توابع بخش آبش احمد کلیبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: تعداد زيادي از مردم بخش آبش احمد عشایر و به دامداری و کشاورزی مشغولند و آب و هوا و زمین مستعد این منطقه، زمینه مناسبی برای پرورش دام هاي از نوع شتر است.

وي با تلاش و همیاری حوزه عشایری حضرت عباس(ع) و با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی در حوزه اقتصادی مقاومتی اقدام به پرورش شترهای بومی و محلی كرده است.

موسی قهرمانی فرمانده حوزه عشایری حضرت عباس(ع) نيز این طرح را در راستای تحقق و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و با رویکرد مردمی سازی اقتصاد دانست.

به گفته قهرمانی،‌ قليزاده با دریافت تسهیلات به مبلغ 303 میلیون ریال از بسیج سازندگی کلیبر، اقدام به پرورش شتر كرده که علیرغم فروش چندین نفر از شترها به خریداران داخلی و خارجی از جمله ترکیه، 28 نفر شتر در حال پرورش دارد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار