خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تاکستان:

13آبان فریاد رسای استکبار ستیزی ملت ایران است

فرمانده سپاه تاکستان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشانگر عمق نفرت و بیزاری ملت ایران از استکبار بود تصریح کرد: 13آبان فریاد رسای استکبار ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۳۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

سرهنگ لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان  در گفت و گوی اختصلصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از تاکستان گفت: در 13 آبان سال 57 و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ملت آزادی خواه کشورمان پیام عدالت خواهی خود را به گوش جهانیان رساندند تا یکی از خاطره انگیرترین حماسه های قرن رقم بخورد.

وی افزود: تسخیرلانه جاسوسی آمریکا نشانگرعمق نفرت و بیزاری ملت ایران از استکبار بود، نفرتی که هنوز هم ادامه دارد و در طول دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خوبی از سوی مردم نشان داده شده است.

لطفی زاده یادآور شد: ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی هرگز با استکبار سرسازگاری نداشته و هیچ گاه نیز تسلیم زورگویی آن ها نخواهد شد و علت عمده دشمنی استکبار نیز با ملت ما همین مساله بوده است.

فرمانده سپاه تاکستان در ادامه و با اشاره به آماده شدن این شهرستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: تمامی تمهیدات و مقدمات کار فراهم شده و مردم ولایتمدار تاکستان با حضور پرشور خود در این مراسم باز هم دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

6002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها