خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مسئولیت پذیری و خودباوری از تاثیرات طرح دادرس است

خبرگزاری بسیج: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین پایانی طرح دادرس گفت: حس مسئولیت پذیری و خود باوری در برابر بلایا و حوادث نخستین تاثیر اجرای طرح دادرس در مدارس است.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۵۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی به دو نکته اساسی در مورد طرح دادرس اشاره و بیان کرد: همکاری تنگاتنگ و یکدلی، یکرنگی و هماهنگی بینهلال احمر و آموزش و پرورشنخستین پیامد و ره آورد اجرای طرح دادرس است.

و ی ادامه داد: شرکت دانش آموزان به صورت تیمی در این مسابقات بر روحیه همدلیآنها افزوده و سطح روحیه انجام کار گروهی آنها را بالا برده و در حقیقت با ایجاد ظرفیت جدید برای متوليان امر امداد و نجات موجب می شود تا در زمان وقوع حوادث دانش آموزان به صورت گروهی وارد عمل شده و خدمات امدادی خوبی به مصدومان ارائه دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با قدردانی از تلاش های هلال احمر در حوزه دادرس خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما باید هماهنگ با خواسته های رهبر فرزانه انقلاب از جوانان بر سه اصل تحصیل و تهذیب و ورزش گامبرداشته و با تقویت خود از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری با تهدیدات دشمنان مقابله کنند و هرگونه راه نفوذ دشمن مبنی بر محدود کردن جوانان را ببندند.


محمود خیر اندیش قائم جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم در سخنانی از تلاش های برگزار کنندگان این دوره از مسابقات قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با تربیت تیم های امدادی در مدارس در قالب کانون های دانش آموزی و دادرس بتوانیم مهارت هاي امدادی را به دانش آموزان و جامعه انتقال بدهیم.


مسابقات دادرس استانی به مدت دو روز با شرکت 400 تن از دانش آموزان دختر و پسر در 9 و 10 آبان ماه در اردوگاه الغدیر تبریز با مشارکت آموزش پرورش و هلال احمر استان در رشته های امدادی اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، حمایت حیاتی پایه و احیای قلبی و ریوی پناه گیری و تخلیه اضطراری ارزیابی و کنترل علائم حیاتی شکستگی و آتل بندی خونریزی و پانسمان و بانداژ برگزارو در هر بخش تیم های نخست تا سوم برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار