مسوول بسیج دانش آموزی استان بوشهر:

بسیج دانش آموزی بزرگ ترین تشکل تربیتی در فضای آموزشی کشور است

مسوول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت :ما امسال شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر از گذشته فریاد خواهیم زد تا یادمان نرود که خون 36 هزار شهید دانش آموز از چنگال آمریکا فرو می ریزد.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مهراب کیانی مسوول بسیج دانش آموزی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر برازجان گفت: ما امسال و در هفته بسیج دانش آموزی  شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر از گذشته فریاد خواهیم زد تا یادمان نرود که خون 36 هزار شهید دانش آموز از چنگال آمریکا فرو می ریزد.

وی در ادامه افزود: بسیج دانش آموزی بیش از 3 دهه است که در استان بوشهر بازوی توانای تربیتی در فضای آموزشی بوده است و به عنوان بزرگ ترین تشکل دانش آموزی و به نوعی بزرگ ترین تشکل تربیتی در فضای آموزشی کشور نقش بی بدیلی را ایفا کرده است.

کیانی تصریح کرد: امروز دانش آموزان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی مشکلات و سختی های مستضعفین جامعه را با گوشت، پوست و استخوان خود درک می کنند و در رفع آنها قدمی کوچک اما اثر گذاری بر می دارند.

وی با تشریح برنامه های بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در هفته بسیج دانش آموزی که از 7 آبان تا 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا جهان خوار است تلاش دارد بیش از 2 هزار برنامه مختلف را در مدارس سطح استان برگزار نماید که شاخص ترین این برنامه می توان به تجمع چند هزار نفری نوجوانان13 ساله به یاد شهید حسین فهمیده را نام برد.

مسوول بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: امسال هفته بسیج دانش آموزی با شعار دانش آموز بسیجی حماسه ساز امروز و آینده ساز فردا آغاز شده است که در طول این هفته سعی داریم با برپایی نمایشگاه ها و خیمه های فرهنگی، استکبار ستیزی، روحیه مبارزه با استکبار و  2 قرن مبارزه با  استعمار و استکبار مردم استان بوشهر را در دانش آموزان زنده نگه داریم و به جهانیان اعلام کنیم.

کیانی در ادامه گفت: ما اعتقاد داریم دانش آموزان امروز همچون دانش آموزان دهه 50 و 60 پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است و حتی در برخی از موارد مستحکم و مقاوم تر هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه دنیای غرب تمرکز تهاجم های فرهنگی خود را در فضای خانواده و مدرسه قرار داده، که ما باید تمام تلاش خود را برای رشد بیشتر فرهنگی و تربیتی دانش آموزان به کار گیریم.

 

ارسال نظرات