فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه :

توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، از مهمترین اهداف بسیج دانش آموزی

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در سخنانی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و خدمتگذاری به مردم ،از اهداف مهم برنامه‌های این هفته می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۴۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی در روز 13 آبان یادآور ایثار و فداکاری و حماسه آفرینی دانش‌آموزانی است که دل و جان از کیان نظام اسلامی پاسداری کردند.
وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی از 8 آبان همزمان با سالروز شهادت محمد حسین فهمیده آغاز و تا روز 13 آبان ادامه خواهد یافت.
سرگرد مهجوری خاطر نشان کرد: امروزه ماموریت اصلی دانش‌آموزان بسیجی این است که با تلاش و کوشش در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی و.. ادامه دهندگان آرمان‌های شهدای والامقام باشند.
مهجوری با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج دانش‌آموزی تدارک دیده شده است که موجب تقویت روحیه نشاط ، خلاقیت و نوآوری ، شادابی دانش‌آموزان می‌شود ، افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و خدمتگذاری به مردم ،از اهداف مهم برنامه‌های این هفته می باشد.
وی در پایان مهمترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را به شرح ذیل عنوان نمود : حضور دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه و برگزاری میقات صالحین در میعادگاههای نمازجمعه، آموزش پدافند غیر عامل در مدارس، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، مسابقات وبلاگ‌نویسی با عنوان راههای مقابله با نفوذ دشمن، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز ، همایش کوهپیمایی ، مسابقه نقاشی با موضوع استکبار ستیزی در بخش امیدان ، تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز علمی، توزیع نشریه فرهنگی و... 
ارسال نظرات