خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید شوندی رزن خبر داد

برگزاری 50 عنون برنامه به‌مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در رزن

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید شوندی شهرستان رزن از برگزاری 50 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۴۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عمران عسگری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، شهدای دانش آموز و 13 آبان بیان داشت: این هفته یادآور مبارزه ملت ایران و دانش آموزان این سرزمین با دشمن انسانیت و اسلام یعنی آمریکای جهان‌خوار است.

وی افزود: در هفته بسیج دانش آموزی 50 عنوان برنامه در 75 واحد مقاومت بسیج شهرستان رزن برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید شوندی شهرستان رزن برگزاری نشست‌های روشنگری، یادواره شهدا، حضور اعضای بسیج دانش آموزی در نمازهای جمعه شهرستان و دیدار با امامان جمعه و سخنرانی از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی ادامه داد: بسیج دانش آموزی با تدابیر رهبری معظم انقلاب تاکنون با برگزاری برنامه های محوری نظیر اردوهای هجرت دانش‌آموزی و راهیان نور توانسته است نقش بسیار پر رنگی در تربیت فرزندان این سرزمین داشته باشد.

عسگری همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش رزن برای برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در سال جدید تحصیلی برنامه های پرباری توسط بسیج دانش‌آموزی با همکاری معاونت پرورشی برای دانش آموزان شهرستان تدارک دیده شده که قطعا با اجرای آن شاهد رشد روز افزون فرهنگ دینی و انقلابی و توسعه علمی دانش آموزان خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات