خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر خبر داد

برگزاری بیش از 22 برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر

مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر گفت: بیش از 22 برنامه فرهنگی و بصیرتی در هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۴۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اصغر فارسی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر اظهار داشت: بیش از 22 برنامه فرهنگی و بصیرتی در هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی ملایر در این هفته بیان کرد: حضور در نماز جمعه بسیجیان بالباس بسیجی، نشست‌های بصیرتی و معرفتی با حضور در مدارس و تزئین مدارس به مناسبت این هفته ازجمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ملایر در این هفته بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان ملایر 12 آبان ماه در سینما فرهنگیان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره در دو بخش و با حضور دانش آموزان دختر و پسر برگزارشده و سرهنگ قاسمی در این یادواره سخنرانی می‌کند.

فارسی از اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور به غرب کشور را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته نام برد و بیان کرد: در این هفته یک گروه از پسران دانش‌آموز و یک گروه از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این مرحله از اعزام راهیان نور 300 نفر از دانش‌آموزان دختر و 400 نفر از دانش آموزان پسر مدارس متوسطه ملایر به این مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر گفت: با توجه به تقارن هفته پدافند غیرعامل و هفته بسیج دانش‌آموزی اجرای دو رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر است.

وی گفت: تجلیل از بسیجیان دانش‌آموز نخبه، دیدار با امام‌جمعه، نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس و غبارروبی مزار شهدای دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فارسی با اشاره به برنامه راهپیمایی روز 13 آبان در ملایر بیان کرد: این برنامه با راهپیمایی دانش آموزان در خیابان‌های شهر و تجمع در میدان آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات