دانش آموزان تنگستانی هفته بسیج دانش آموزی را با حضور در کنارشهدا آغاز کردند+تصاویر

دانش آموزان تنگستان با حضور در گلزار شهدای تنگستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز هفاه بسیج دانش آموزی را با تبرک گرفتن از قبور مطهر شهدا آغاز کردند.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۹۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان در جمع معلمین و دانش آموزان بسیجی گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است تا دلهای پاک دانش آموزان هر چه بیشتر با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شوند .

حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی گفات: باید معلمین و مربیان امروز به صورت ویژه مکتب بسیج که بر گرفته از فرهنگ عاشوراست را برای دانش آموزان تبیین کنند و همواره ایثار؛ اخلاص و خداجویی که گوشه ای از این فرهنگ ناب است را برای آنها تشریح کنند.

وی تاکید کرد: شور حسینی و کربلایی بودن در ذات جوانان ایرانی و جایگاه ویژه ای در خانواده های اهل بیت دوست کشور ما قرار دارد ولی نباید به این بسنده کرد و یک دانش آموز مسلمان ایرانی باید به صورت گسترده فرهنگ عاشورا را بدانند و بتواند  با پرورش آن در وجود خخودش آن را برای آیندگان منتقل کند.

در این آیین دانش آموزان تنگستان با حضور در کنار قبور شهدای دانش آموز تنگستان ضمن تاسی جستن از سرور شهیدان عالم  یاد و خاطره شهدای والا مقام تنگستان را در آغاز هفته بسیج دانش آموزی گرامی داشتند.

ارسال نظرات