خبرهای داغ:
سردار صدیقی:

حرکت در راستای اهداف انقلاب از اهداف برگزاری یادواره‌هاست

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در غرب کشور گفت: الگو قرار دادن شهدا در مسیر زندگی و حرکت در راستای اهداف انقلاب و ولایت فقیه برای زنده نگه داشتن اسلام در بین جوانان دانشجو از اهداف برگزاری یادواره‌ها است.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۶۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی صدیقی در مراسم وداع با پیکر مطهر چهار تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده در مسجد حضرت ابوالفضل شهر قهاوند اظهار داشت: افراد و شخصیت هایی که توسط منافقان به درجه رفیع شهادت نائل شدند هر کدام به اندازه خود در ثبات این نظام نقش آفرین بودند.

وی تصریح کرد: برخی از خانواده‌های شهدا نیز از بیان نشدن حماسه سازی ها و دلاورمردی‌های شهدا انتقاد کرده و خواستار توجه به این موضوع هستند.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در غرب کشور افزود: بعد از انقلاب دشمنانی پیدا شدند و تمام تلاش خود را به کار بستند تا به هر روشی که شده این انقلاب را از بین ببرند، در این زمان جوانان و نوجوانانی متدین و با شناخت و آگاهی به‌پا خواستند و گفتند ما پای این انقلاب می‌‌ایستیم و به‌حق ایستادند.

صدیقی گفت: دشمنان نقشه های زیادی کشیدند و دست آخر با تجهیز کردن کشور همسایه درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند، در این مقطع بحرانی رهبر فرزانه انقلاب دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند که با استقبال مردم دسته‌های بسیج در شاخه های مختلف کمک رسانی به مردم، دوره های آموزشی و ... شروع به‌کار کردند.

وی افزود: الگو قرار دادن شهدا در مسیر زندگی و حرکت در راستای اهداف انقلاب و ولایت فقیه برای زنده نگه داشتن اسلام در بین جوانان دانشجو از دیگر اهداف این یادواره‌ها است.

وی گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و برای آسایش مردم، جان پاکشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در غرب کشور با اشاره به اینکه 36 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشت، افزود: نهال نحیف انقلاب امروز به برکت خون هایی که به پای این نهال ریخته شد به یک قدرت تبدیل شده است و ملت ایران عظمتی آفرید که دشمنان را به تعجب وا داشت.

وی در پایان گفت: شناساندن شخصیت و سیره اهل بیت (ع) به اقشار مختلف جامعه وظیفه ای دینی و همگانی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات