مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان با بیان شعار هفته بسیج دانش‌آموزی "دانش‌آموز بسیجی؛ حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا" به بیان جزییات برنامه‌های این هفته در استان پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۶۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که در عین سن و سال کم افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته و به حق این روز به عنوان روز بسیج دانش آموزی نام گرفت.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از 7 الی 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود افزود: عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای دانش آموز و معلم، دیدار با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان وکوهپیمایی دانش آموزان بسیجی پیشگام از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است.

وی افزود: حضور سازمان یافته و ملبس دانش آموزان بسیجی همراه با نمادهای سازمانی در مصلی های نماز جمعه سراسر کشور، تشکیل جلسات مشترک حلقه های صالحین در مصلی های نماز جمعه و آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس درهفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

سرهنگ پهلوانروی در ادامه به دیگر برنامه های اجرایی در این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهیدان شاخص و 36 هزار شهید دانش آموز، دیدار با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان، اجرای برنامه پدافند غیر عامل در مدارس، مسابقه دو رهروان شهدای دانش آموز، هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استانداران و فرمانداران، دیدار دانش آموزان بسیجی، اردوهای راهیان نور از مشهد شهدای شلمچه و تجدید بیعت با شهیدان نیز از برنامه اجرایی در این هفته خواهد بود.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: این برنامه ها با  توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی بالفعل و بالقوه سازمان در انجام فعالیت های گسترده کمی و کیفی در عرصه های علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه با هدف انتقال عالمانه میراث جاودان فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده ساز دانش آموزان کشور اجرا می شود.

ارسال نظرات