خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در همدان:

برگزاری همایش میر سیدعلی همدانی سهیم شدن در جهاد علمی و فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برگزاری همایش میر سیدعلی همدانی سهیم شدن در جهاد علمی، دینی و فرهنگی است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۵۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در ستاد هماهنگی برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی اظهار داشت: دومین روز از همایش میرسید علی همدانی که در آن ارائه مقالات انجام می‌گیرد باید با دعوت از بزرگان و فرهیختگان علمی، حوزوی و فلسفی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این روز ابعاد شخصیتی این عالم فرزانه نشان داده می‌شود، افزود: مهم‌ترین بازده این همایش ارائه مقالات است و مابقی آن تشریفات و سخنرانی است که باید حضور اهالی صاحب فکر و نظر در این همایش برجسته باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شخصیت‌های علمی و برجسته کشور باید در اولویت سخنرانان قرار گیرند، عنوان کرد: انتظار می‌رود حضور روحانیت در این همایش پررنگ دیده شود و از نمایندگان ولی فقیه در برخی استان‌ها برای حضور در همایش دعوت شود.

وی گفت: برگزاری این همایش نعمتی است که بر ما ارزانی شده و هرچه برای برگزاری باشکوه آن تلاش شود در جهاد علمی، دینی و فرهنگی در میر سیدعلی همدانی سهیم هستیم و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

محمدی اظهار داشت: باید با تمام توان برای برگزاری خوب همایش وارد عمل شویم چرا که این همایش باید در شأن این عالم بزرگ برگزار شود.

وی تصریح کرد: میرسیدعلی همدانی در گسترش اسلام به آسیای میانه، هند و کشمیر تلاش فراوانی داشت که با برگزاری مناسب این برنامه می‌توان دین خود را به این عالم، عارف و فیلسوف بزرگ ادا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات