خبرهای داغ:
استاد دانشگاه تبریز:

نفوذ دشمن به مراکز نظام برای مقابله با تفکر انقلابی است

کد خبر: ۸۵۸۵۴۵۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

خبرگزاري بسيج: استاد دانشگاه تبریز با بیان اینکه دشمن در طول تاريخ، همیشه درصدد برداشتن نیروی مقابل خود است، گفت: نفوذ دشمن از طریق برجام به مراکز مهم نظام، در این راستا و برای مقابله با تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام رحیم همزبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه سخنان صریح رهبر فرزانه انقلاب در خصوص موضوع برجام فصل الخطاب است، افزود: مردم باید در این خصوص واقع بینانه عمل کنند تا مبادا اختلاف نظرها موجب تشویش جامعه شود.

وی آگاهی بخشی بسیج را در این خصوص مهم ترین و موثرترین راه در روشنگری جامعه دانست و اظهار داشت: بسیج با تعاملی که با اقشار مختلف و طبقات جامعه دارد، می تواند نقش تاثیرگذاری در اين موضوع داشته باشد.

حجت الاسلام همزبان خط دهی دشمن به برخی افراد داخل کشور از طریق وعده های کاذب را از جمله راه های نفوذ به میان مردم عنوان و بیان کرد: بسیج باید با تکیه بر منویات رهبری، هوشمندانه فضای جامعه را مدیریت کند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان چشم بیدار جامعه باید از مناسبت های ملی و مذهبی در این خصوص استفاده کند تا بتواند همچون همیشه حضور خود را نشان دهد.


این استاد دانشگاه تبریز با تاکید به اینکه طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب، مذاکره با امریکا ممنوع است، از بسیج خواست واقع بینانه این رهنمود را در برنامه ها تفسیر کرده و از اظهارنظرهای احساسی در این خصوص پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مساله برجام برای ما جای خوشحالی نیست چراکه آن ها برخی ممنوعیت ها را بر ما تحمیل می کنند و آنها به قول رهبري از این معامله سود می برند چراكه شرکت های آن ها می توانند به راحتی در ایران سرمایه گذاری کرده و سود اقتصادی ببرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار