خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

برنامه فرهنگی راهیان نور نسل جوان را در برابر جنگ نرم مصون می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و شهدا آنان را در مقابل جنگ نرم و فرهنگی دشمن مصون‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۳۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بدرقه دانش‌آموزان به راهیان نور بیان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان ما با فرهنگ ایثار و شهادت و یکی از برنامه‌های بسیار اثرگذار فرهنگی است.

وی اظهار کرد: دشمن استکباری ما با هدف قرار دادن نسل جوان مملکت سعی دارد در باورها و ارزش‌های جوانان ایران اسلامی خلل و تردید ایجاد کند که با اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانند برپایی اردوهای راهیان نور می‌توان جلوی این نقشه آن‌ها را گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: هرچه بیشتر نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و شهدا آشنا شود در مقابل جنگ نرم و فرهنگی دشمن مصون‌تر خواهد بود و اهداف انقلاب را بهتر محقق خواهد کرد.

وی گفت: در راستای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدای امسال با همکاری اداره آموزش‌وپرورش نهاوند چندین مرحله اعزام پسران و دختران را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور داشته‌ایم و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کریمی عنوان کرد: همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) تعداد 300 نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهرستان نهاوند و بخش خزل نهاوند به مدت دو روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این دانش‌آموزان به مدت 2 روز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند و به‌وسیله راویان و مربیان خود حال و هوایی روزهای جبهه و جنگ را بیشتر حس می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: مناطق عملیاتی غرب کشور، تنگه مرصاد، بازی دراز و دیگر مناطق مورد بازدید دانش‌آموزان نهاوندی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات