خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند گفت: بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن ارتقای تحصیلی و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۸۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی در یادواره شهدای دانش آموز قهاوند که در حسینیه سید الشهدا قهاوند برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به عنوان انسان های هنرمندی هستند که به بالاترین سطح انتخاب درست بهره مندی از دنیا و آخرت رسیدند و در دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و بر سفره الهی میهمان شدند .

وی خطاب به دانش آموزان گفت: ویژگی یک دانش آموز خوب و با اخلاق به دست آوردن همه خوبی ها، دانش و علم، معرفت و اندیشه و هنر زیباآرایی اسلامی و انسانی است که شایسته است با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز از خوبی های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده و بدنبال تحقیق و پژوهش های اثر گذاردر زندگی اجتماعی خود باشید.

امام جمعه منطقه قهاوند با بیان اینکه اخلاص و ایثار، دانش آموزان شهید را از سنگر تعلیم به سنگر جهاد کشاند، افزود: غیرت و مردانگی شهدا باعث شد تا برای زنده نگه داشتن اسلام و دفاع از ولایت و تمامیت ارضی کشور، راهی جبهه شوند و برای والای بلند انقلاب اسلامی جانشان را نثار کنند.

وی با بیان اینکه علم باید در راه صحیح استفاده شود، تصریح کرد: چندین هزار دانشمند در دنیا برای صهیونیست ها کار می کنند که همین ها موجب خراب کردن دنیا شده اند.

محققی گفت: شهدای دانش آموز با انتخاب درست خود و برای دفاع از ارزش های الهی و اسلامی قدم در راه دفاع مقدس گذاشتند و به بالاترین درجه شهادت نائل آمدند.

این کارشناس مسائل مذهبی در رابطه با نحوه شکل گیری گروه تروریستی داعش، گفت: حدود 50 درصد از فرزندان اروپایی ها به وسیله روابط نامشروع به دنیا آمده اند و به فرموده مقام معظم رهبری داعش از بچه‌‌ای افسرده اروپا تشکیل شده است.

وی در پایان سخنان خود به شیوه های جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن پس از مایوس شدن از جنگ نظامی هدف های شوم خود را معطوف به جنگ نرم کرده و بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن ارتقای تحصیلی و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان است و امید می رود دانش آموزان در این امور ذکر شده بسیار کوشا باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات