خبرهای داغ:
دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهر اقبالیه برگزار شد

دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت:همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۶۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
رمضان اسکندری دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تسلیت ایام سوگواری اباعبداله الحسین(ع) اظهار داشت:همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین استانی و شهری در فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) شهر اقبالیه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر نعمت الهی ( مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین) سخنران این همایش بودند که به اهمیت این فریضه واجب الهی اشاره کردند و همچنین به ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کردند.

اسکندری یادآور شد: دهه اول محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر تلاقی داردو چه نامگذاری مناسبی است که هدف قیام امام حسین(ع)نیز احیای دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوینتصریح کرد: حجت الاسلام  پورآرین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین نیز در ابتدای برنامه به تبیین وظایف نهادها و دستگاه های مختلف اعم از ائمه جمعه و جماعات،  بخشداری ها، مدارس، سازمان بسیج و ... در رابطه با احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی تأکید کرد: هدف از اجرای این همایش تبیین و روشن گری امر به معروف در سطح جامعه و همچینین بیان اهداف و اهمیت و آشنایی با این فریضه الهی است.

اسکندری گفت: روحانیت محترم نیز می توانند از تریبون منابر خود در ایام ماه محرم و صفر در راستان ترویج فریضیتین امر به معروفو نهی از منکر گامی اساسی بردارند و همچنین سازمان بسیج با فعال نمودن شوراهای امر به معروف و استفاده از ظرفیت حلقه های صالحین و اداره آموزش و پرورش با توجیح اولیا و دانش آموزان در این راستا مفید فایده و مثمر ثمر باشند. 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها