مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

نامگذاری ورزشگاه بوشهر به نام شهید شاخص کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تشریح آخرین جزییات پرداخت پول به تیم‌های فوتبال استان بوشهر از نام‌گذاری ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر به‌نام شهید شاخص کشوری در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۲۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ احمد بهروزیان‌فرد در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی شامل برگزاری برنامه خانوادگی امید و نشاط، بازی‌های بومی محلی در روستای اخند عسلویه با حضور تمامی شهرستان‌ها و همچنین بازدید استاندار بوشهر از اداره کل ورزش و جوانان و دیدار با امام‌جمعه بوشهر است.

ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر به نام شهید مهدوی می‌شود

بهروزیان‌فرد در خصوص روند پیشرفت ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده قرار است این ورزشگاه به نام شهید نادر مهدوی نام‌گذاری شود، حداقل 11 سال از زمان آغاز احداث این ورزشگاه می‌گذرد و نیمه‌کاره باقیمانده بود که با پیگیری‌های استاندار بوشهر و با جلسه‌ای که در همین خصوص به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری در دفتر وزیر ورزش برگزار شد مقرر شد با تغییر پیمانکار، پروژه روند سریع‌تری به خود بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: بخشی از کار پروژه توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی و پیمانکار جدید که شامل احداث VIP، ساختمان اداری، دیوارکشی و ساختمان‌های جانبی در حال انجام است و بخشی دیگری از پروژه که شامل محوطه‌سازی، برق‌رسانی، حفر چاه و دفع آب‌های سطحی، تکمیل سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها از تعهدات استان بوده که این بخش کار تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

بهروزیان‌فرد در خصوص اعتبارات مصوب این پروژه بیان کرد: کل اعتبار سال جاری 5 میلیارد تومان و در سال 95، 7 میلیارد تومان است و تاکنون کل پروژه 73 درصد پیشرفت داشته ضمن اینکه احداث پیست تارتان و تابلو اسکو بورد از محل بودجه سال 95 اجرایی خواهد شد.

 کمک‌های مالی به تیم‌های فوتبال استان در حال پرداخت است

بهروزیان‌فرد در مورد حمایت مالی از تیم‌های فوتبال استان بوشهر نیز گفت: کمک به باشگاه‌ها با اولویت فوتبال با توجه به تقاضاهای مطرح‌شده از طرف استاندار و اداره ورزش و جوانان تحقق پیدا کرده و مبالغ مصوب و موردنظر در حال پرداخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: قرار بود مبلغ 500 میلیون تومان تا پایان فصل به تیم ایران جوان پرداخت شود که در ابتدای فصل 250 میلیون تومان پرداخت شد و قرار بود مابقی در نیم‌فصل در اختیار این تیم قرار گیرد اما با توجه به نیاز ایران جوان طی چند روز گذشته 200 میلیون تومان دیگر به این تیم پرداخت شد تا مابقی مبلغ هم در ادامه پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای گروه‌های پرسپولیس گناوه و کارگر بنه گز 150 میلیون تومان مصوب شد که قسط اول این دو تیم به مبلغ 80 میلیون تومان پرداخت‌شده و دیگر تیم‌ها نظیر توحید بوشهر، حرم گناوه، موج گناوه، استقلال و فولاد بوشهر نیز که در لیگ‌های کشوری حضور دارند، مبالغی را دریافت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تأکید کرد: ورزش فقط فوتبال نیست و وظیفه این اداره کل هم تیم‌د‌اری نیست و قصد و نیت حمایت از تیم‌ها بوده و برای دیگر تیم‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی هم برنامه‌هایی برای حمایت در دستور کار داریم.

اماکن ورزشی در اختیار باشگاه شاهین در تملک اداره کل اوقاف و اداره کل ورزش و جوانان است

بهروزیان‌فرد در ارتباط با املاک باشگاه شاهین بوشهر نیز بیان داشت: در خصوص مشکلات به وجود آمده برای زمین ورزشی کوی امامزاده جلساتی متعددی با اهالی محل و همچنین با رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر برگزار کرده‌ایم و تمام تلاش ما در جهت حفظ این مکان ورزشی و استفاده جوانان از این فضای ورزشی است.

وی افزود: اماکن ورزشی در اختیار باشگاه شاهین در تملک اداره کل اوقاف و اداره کل ورزش و جوانان است و همچنین زمین‌های ورزش باشگاه ایران جوان بوشهر هم همین وضعیت را دارند و کاربری ورزشی دارند و هرگونه تغییر کاربری بدون مجوز اداره ورزش و جوانان استان بوشهر امکان‌پذیر نخواهد بود.   

 تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب با مشکل مدیریتی همراه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به حمایت از تیم‌های ورزشی بانوان در استان بوشهر اظهار داشت: حمایت‌های مناسبی در سطح ورزش بانوان از تیم‌های ورزشی داشته‌ایم و در این‌ بین از تیم‌های حرم گناوه، خلیج‌فارس، تیم فوتسال سپاهان بوشهر و تیم بسکتبال بانوان بوشهر حمایت کردیم.

وی ادامه داد: اما تیم دلوار کشتی جنوب با مشکلات مدیریتی همراه است، قرار بود مالک این تیم یا دلوار کشتی را آماده رقابت‌ها کند و یا در صورت انصراف، تیم را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار کند ولی هیچ‌کدام از این دو راهکار عملی نشد تا تیم در بلاتکلیفی قرار گیرد.

بهروزیان‌‌فرد بیان کرد: با همه این اوصاف 100 میلیون تومان برای حمایت مالی از این تیم مصوب شد که قسط اول آن به مبلغ 20 میلیون تومان اخیراً پرداخت کردیم اما باز هم تیم به دیدار اخیرش در خارج بوشهر اعزام نشده تا مشخص شود این تیم همچنان از مشکلات مدیریتی در حال ضربه‌خوردن است.

ارسال نظرات