خبرهای داغ:
شهردار قزوین:

اولویت سرمایه گذاری با پروژه های بزرگ مقیاس است

مسعود نصرتی اعلام کرد: موافقت اجرای پروژه های کمتر از 50 میلیارد تومانی نیز از طریق قرارگاه به شهرداری قزوین داده شده است و از آنجایی که سیاست اصلی لحاظ نمودن پروژه های بزرگ در قرارداد است.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۴۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای شهر استان جلسه شورای شهر که با حضور شورا استان برای بررسی پروژه های پیشنهادی از سوی این ارگان و بحث و بررسی برای انتخاب دو یا سه مورد از آنها برای لحاظ در قرارداد با قرارگاه خاتم الاوصیاء برگزار شد.

مسعود نصرتی شهردار استان قزوین در این جلسه با اشاره به قرارداد 500 میلیارد تومانی شهرداری با قرارگاه خاتم الاوصیاء اظهار داشت: بخشی از تأمین مالی قرارداد از یکی از بانک ها و بخشی دیگر از طریق تهاتر، امتیاز و دیگر موارد تأمین می شود.

وی افزود: موافقت اجرای پروژه های کمتر از 50 میلیارد تومانی نیز از طریق قرارگاه به شهرداری قزوین داده شده است و از آنجایی که سیاست اصلی لحاظ نمودن پروژه های بزرگ در قرارداد است، می توان برای سرمایه گذاری و اجرای برخی پروژه های کوچک نیز اهتمام ورزید.

در این جلسه ناصر گنجی معاون سرمایه گذاری شهردار نیز ضمن برشماری هشت پروژه پیشنهادی از سوی شهرداری به شورای شهر گفت: تکمیل پنج پروژه باقیمانده پونک، احداث مجموعه فرهنگی و مذهبی امامزاده حسین (ع)، احداث تراموا، ایجاد تصویه خانه هایی با کمترین آلایندگی برای انتقال پسآب به پارک باراجین از پروژه های پیشنهادی شهرداری به شمار می آید.

وی همچنین گفت: احداث و تکمیل بلوار معلم از داخل پادگان به کمربندی شرق ملاصدرا، ساحل سازی رودخانه باراجین و احداث پارک حاشیه ای، احداث کمربندی شهر از میدان مینودر تا بلوار شهید چگینی (شرق ملاصدرا) و احداث بند و سد در منطقه بوستان باراجین از جمله موارد پیشنهادی شهرداری به شمار می آید.

 

1003/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها