فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی خبرداد

برگزاری یادواره 231 شهید با حضور صادق آهنگران در خورموج

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: یادواره 231 شهید شهرستان دشتی با حضور حاج صادق آهنگران در خورموج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۶۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری در نشست کارکنان ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی که با حضور مشاور وزیر کشور،  فرماندار دشتی و مدیران ادارات و نهادها در سالن اجتماعات شماره دو فرمانداری دشتی تشکیل شد از برگزاری یادواره 231 تن از شهدای شهرستان دشتی خبر داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت:  یادواره شهدای شهرستان دشتی در روز هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

غضنفری تأکید کرد: برگزاری یادواره شهدا باعث بازدارندگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی اضافه کرد: فرهنگ شهید شهادت موجب جلوگیری از تسلط فرهنگ و هجمه فرهنگی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی‌ شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی خاطرنشان کرد: امروز دشمن قلب جوانان ما را هدف قرار داده است که یادواره شهدا باعث مصون ماندن از فرهنگ غرب می‌شود.

وی تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برای تمام نسل‌ها و سنین مختلف مفید خواهد بود و انتظار داریم تمام مسؤولین ادارات و نهادها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان با ستاد یادواره شهدا همچون گذشته همکاری و مساعدت کنند.

غضنفری تصریح کرد: شهرستان دشتی در استان و حتی کشور شهره است لذا انتظار داریم که همه ادارات در برگزاری یادواره شهدا که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود مساعدت کنند.

وی افزود: در این یادواره از حاج صادق آهنگران به‌عنوان مداح استفاده می‌شود.

 

ارسال نظرات