خبرهای داغ:
با حضور فرمانده قرارگاه کوثر صورت گرفت

افتتاح 144 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در همدان

144 پروژه‌ عمرانی محرومیت زدایی با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه کوثر در همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۲۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی در استان همدان ظهر امروز با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه کوثر، معاون استاندار همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و فرماندهان سپاه نواحی همدان و مسئولان برگزار شد.

در این آئین رئیس سازمان بسیج سازندگی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های بسیج سازندگی در استان همدان سند اهداء پروژه‌های محرومیت زدایی را قرائت کرد.

این پروژه‌ها شامل ساخت خانه‌های عالم و ساخت خانه بهداشت، بهسازی مساجد، مدرسه، ساخت غسالخانه، ساماندهی گلزار شهدا، ایجاد پل در روستا و غیره است.

در این سند که از طرف سردار ابوحمزه و سردار حزنی تنظیم شده بود آمده است: 144 پروژه عمرانی محرومیت زدایی که در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب و برای محرومیت زدایی در مناطق محروم برای افزایش عمق بخشی داخلی، کمک به توسعه و کارآمدی نظام و غیره توسط قرارگاه خاتم الانبیا و قرارگاه کوثر و سپاه انصارالحسین(ع) همدان به انجام رسیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان در این مراسم اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای این پروژه‌ها 600 میلیون تومان و در مرحله دوم 500 میلیون تومان و تمامی اعتبارات از محل قرارگاه خاتم و قرارگاه کوثر واگذار شد که کمک‌های مردمی را نیز شامل می‌شود.

صادقی بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها در مراحل مختلف؛ شناسایی طرح از طریق شهرستانها و هماهنگی بین نهادهای مستقر در شهرستان، عقد قرارداد با قرارگاه کوثر، واگذاری اعتبار، اجرا و نظارت توسط بسیج سازندگی به انجام رسید که یک پروژه نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات