خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در قوام و پایداری نظام بسیار مؤثر است.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۳۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمودرضا عراقی ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان همدان، اظهار کرد: کسی نباید فکر کندتافته جدا بافته بوده و از نظام طلبکار است بلکه همه ما بدهکار نظام جمهوری اسلامیهستیم و باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به این نظام انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بخش کوچکی از وظایف سپاه انجام امورعمرانی است، تصریح کرد: سپاه با همین بخش کوچک توانسته در پیشرفت عمرانی کشور تاثیرگذار باشدبه طوری کههدف مجموعه سپاه با وجود مطالباتی که از دولت دارد، خدمت به مردم است و همچنان به وظیفه خود عمل می‌کند.

معاون عمرانی استاندار همدان انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در مناطق محروم بسیار تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: انجام این پروژه‌ها در قوام و پایداری نظام بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: اگر حوزه فعالیت این پروژه‌ها را گسترش داده و تنها به ساخت خانه عالم، مسجد و ... اکتفا نشود، به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنیم.

عراقی ادامه داد: حل مشکلات مربوط به آب، لایه‌روبی قنوات، کمک در حوادث و بلاهای طبیعی از جمله حوزه‌هایی است که سپاه در راستای محرومیت‌زدایی می‌تواند در آنها ورود پیدا کند و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران است، خاطرنشان کرد: باید با اولویت‌بندی و مشارکت فرماندهان و گروه‌های مردمی، سعی در محرومیت‌زدایی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات