مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر:

روشنگری‌های سیاسی بر هر کسی واجب است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: روشنگری‌ها و آگاه‌سازی‌های سیاسی در این اوضاع منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی بر هر کسی واجب بوده و حتما نیازی نیست کسی از جایی بصورت بخشنامه‌ای به ما دستور دهد.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۳۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام علی جمالی ظهر امروز در مراسم عزاداری سالار شهیدان در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: نهضت و قیام عاشورا برای همه بشریت یک اسوه و الگو است.

جمالی با بیان اینکه عزاداران حسینی پرچمداران بصیرت و مروجان فرهنگ عاشورایی در جامعه هستند، ادامه داد: هدف امام حسین(ع) از قیام علیه طاغوت زمان، همانگونه که در وصیت‌نامه خود نیز ذکر کرده است، دستیابی به قدرت و ثروت دنیایی نبوده است.

وی به عوامل بوجود آمدن حادثه کربلا اشاره کرد و تصریح کرد: سطح فرهنگی جامعه و فاصله با اعتقادات، روح زندگی قبیله‌ای و ضعف ایمان و معنویت از عوامل بوجود آمدن حادثه کربلاست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با مقایسه ابزار تبلیغ در زمان گذشته و حال، افزود: ابزارهای حکومت‌رانی و دسیسه‌ها همانند گذشته است.

جمالی با تاکید بر اینکه وظایف ما در مقابل مشکلاتی که در حال حاضر همانند دوره امام حسین(ع) پیش می‌آید سنگین بوده و باید جلوی آن بگیریم، اضافه کرد: بالا بردن سطح شناخت، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت و آگاهی، ولایتمداری و ایمان معنویت می‌تواند ما در برابر هجمه‌های دشمنان و فته‌های آینده بیمه کند.

وی افزود: روشنگری‌ها و آگاه‌سازی‌های سیاسی در این اوضاع منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی بر هر کسی واجب بوده و حتما نیازی نیست کسی از جایی بصورت بخشنامه‌ای به ما دستور دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: هر زمانی که مسلمانان از خط ائمه معصومین به ویژه حماسه کربلا تبیعت کردند، به پیروزی و نصرت دست یافتند.

یادآور می‌شود: مراسم عزاداری حسینی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر به مدت 7 روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات