خبرهای داغ:

در نشست ستاد دانشگاهی طرح تحول نظام سلامت مطرح شد:

بیش از 80درصد از مصوبات ستاد طرح تحول نظام سلامت اجرایی شده است
کد خبر: ۸۵۸۱۲۶۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،نشست ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت به ریاست دکتر منوچهر مهرام و با حضور دکتر رضایی معاون درمان ، مدیران این حوزه  روئسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی ، نمایندگان سازمانهای بیمه گر ، نماینده مدیریت مالی دانشگاه، مدیر روابط عمومی و سایر اعضا برگزار شد

در ابتدای نشست محمدرضا مدبر، رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه، گزارشی از روند اجرای مصوبات ستاد طرح تحول نظام سلامت در شش ماهه گذشته ارائه داد.

طبق این گزارش 16 جلسه تشکیل شده این ستاد 62 مصوبه داشته است که 2/82 درصد آن اجرایی شده، 5/6 درصد در حال اجرا است و 3/11 درصد به اجرا در نیامده است.

 این مسئول، ضمن بر شمردن تعداد مصوبات در بسته های هفت‌گانه طرح تحول نظام سلامت و سایر مصوبات در مجموع وضعیت اجرایی شدن مصوبات این ستاد را رضایت بخش و رو به پیشرفت خواند.

دسترسی بیماران به مسؤولان مراکز برای طرح مشکلات و خواسته ها تسهیل شود

در بخش دیگری از این نشست مسعود رضایی معاون درمان دانشگاه ضمن اشاره و به موضوع مطرح شده از سوی مدیر روابط عمومی دانشگاه مبنی بر چالشهای ارتباط گفت: رؤسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی ضمن دقت نظر در خصوص رفتار و ارتباط کادر درمانی خود دسترسی بیماران به مسؤولان مرکز برای پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و درخواستهای آنها را تسهیل کنند.

در این نشست همچنین ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن تبیین چالش ارتباطی ارائه کنندگان خدمت گیرندگان از مدیران خواست در خصوص احصاء چالشهای موجود و رفع آن با روابط عمومی همکاری کنند.

1002/پ30/ب                   
ارسال نظرات
پر بیننده ها