خبرهای داغ:
استاندار قزوین :

70 درصد مشکلات مردم با تدابیر مدیریتی قابل حل است

روزبه استاندار قزوین گفت:70 درصد مشکلات مردم با تدابیر مدیریتی و اتخاذ تصمیمات درست و به موقع قابل حل است.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۷۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین ،مرتضی روزبه استاندار قزوین در خصوص برنامه هفتگی پاسخگویی به ارتباط و تماس تلفنی مردم با بیان این مطلب که شان اصلی مدیران و مسئولین خدمتگزاری و ارتباط مستمر با مردم است افزود: بسیاری از مشکلات و مسائل مردم و همچنین درصد بالایی از مراجعات مردم به استانداری ناشی سوء مدیریت است.

وی با بیان اینکه  بیش از 70 درصد مشکلات مردم را می توان با تدابیر مدیریتی و اتخاذ تصمیمات درست و مناسب برطرف کرد اظهار داشت: اصل در تصمیمات و حل مشکلات تعامل بین دستگاه های اجرایی است که می تواند در اشکال مختلف نسبت به حل مسائل مردم و استان موثر واقع شود.

استاندار تصریح کرد: در این ارتباط ها مسائل مختلفی مطرح می شود و هدف نیز کاهش بسیاری از رفت و آمد های غیر ضرور در سطح استان و دستگاه های اجرایی است.

وی گفت: فرمانداری ها و بخشداری ها باید درب اتاق خود را به روی مردم باز بگذارند و در قالب برگزاری دیدارهای عمومی در مساجد و ملاقات های هفتگی در محل کار به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند تا از میزان مراجعه  شهروندان به استانداری و دستگاه های نظارتی کاسته شود.

 روزبه با بیان این مطلب که برخی از ارتباطات نیز بصورت ملاقات های ضروری است گفت: در طول روند اجرایی کار در طول روز ممکن درخواست هایی نیز به دفتر جهت ملاقات اعلام شود که بر حسب ضرورت نیز ملاقات حضوری برگزار می شود و اصل و مهم در این ارتباطات حل مشکل با راحترین شکل ممکن است.
استاندار با اشاره به اینکه این اقدام اصلا تشریفاتی نیست یادآور شد: تصمیمات و تماس ها از دفاتر زیر مجموعه استانداری پیگیری و به دستگاه ها و مدیران ذیربط ارجاع خواهد شد.

 گفتنی است،بر اساس ارتباط تلفنی مردم با استاندار از طریق شماره تلفن 111 موارد پس از بررسی از طریق سامانه ارتباطی مردم با دولت(سامد) به صورت الکترونیکی ارجاع خواهد شد و افرادی که این ارتباط را برقرار کرده اند می توانند با دریافت کد رهگیری از سوی اپراتور سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام کنند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها