خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

بهره‌برداري از آسانسور پل هوايي عابر پياده شهيدبابايي در مهر94

اسماعيل عرشيان،مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: آسانسور پل شهيد بابايي در مهرماه سال جاري به بهره برداري مي‌رسد.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۳۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: براساس خبرهاي ماه قبل عمليات تهيه و نصب آسانسور با ظرفيت 11نفر و با شرايط فني خاص با اعتباري حدود 450 ميليون تومان با پيشرفت 85درصد در مراحل انتهايي کار قرار دارد.

وي عنوان کرد:  پروژه تهيه و نصب آسانسور در قالب دو بخش عمراني و تاسيساتي تعريف شد که در بخش عمراني به نوعي بحث تهيه و اجراي فوندانسيون و اسکلت آسانسور با توجه به اينکه بايد خودايستا تعريف شود، براساس دفترچه محاسبات طراحي و اجرا شد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد:اکنون آسانسور ضلع شمالي آماده بهرهبرداري بوده و کار به اتمام رسيده است.

عرشيان گفت: در خصوص آسانسور ضلع جنوبي نيزعمليات عمراني در مرحله اجراي نما و محوطه سازي است که طي هفته جاري به اتمام مي رسد.

وي بيان کرد: به طور همزمان عمليات مونتاژ کابين و نصب تأسيسات مربوط به آسانسور در قالب دو اکيپ کاري تا ساعت 12شب در حال انجام است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: برابر زمان‌بندي انجام شده تا 22مهر ماه سال جاري اين پروژه آماده بهره‌برداري و ارائه خدمات به شهروندان است.

عرشيان اضافه کرد: مسئله مهم در بحث آسانسور نحوه استفاده و رعايت نکات مربوط به استفاده از آن و عدم آسيب رساندن به تجهيزات آسانسور است.

وي يادآور شد: براي اين منظور ضمن کنترل نامحسوس از طريق دوربين هاي مداربسته و حضور نگهبان لازم است شهروندان دقت لازم را در استفاده صحيح از اين خدمات داشته باشند.

 

1003/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها