خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون:

کشته شدن مسلمانان در منا، بی خردی رژیم خبیث آل سعود را آشکار و واضح نمود

مهندسین بسیجی کازرون به جمع کمپین بی کفایتی آل سعود پپیوستند.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۴۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
در پی فاجعه مصیبت بار در منا که در آن به خاطر بی کفایتی خاندان آل سعود در مدیریت مناسک حج، جمع کثیری از میهمانان الهی جان خود را از دست دادند، جمعی از اعضای بسیج مهندسین کازرون با راه اندازی کمپین «بی کفایتی آل سعود» خشم و نفرت خود را نسبت به بی کفایتی آل سعود نشان دادند.

مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه دولت آل سعود کارنامه سیاه و ننگینی در کشته شدن مسلمانان در حرم امن الهی دارد، اظهار داشت:کشته شدن مسلمانان در منا، برای چندمین بار، بی خردی آل سعود را آشکار و واضح نمود.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: رژیم خبیث آل‌ ‌‌‌‌سعود با اعمال اقدامات غیر منطقی امنیتی و خفقان پلیسی، مسبب جان باختن صد‌ها زائر بیت الله الحرام شد و حاکمان دولت سعودی که همانند دوستان صهیونیستی خود دستشان به خون مسلمانان در یمن، سوریه و عراق آلوده است، مسئول مستقیم این ضایعه عظیم هستند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون بیان داشت: این مصیبت امری نیست که از اذهان امت اسلامی پاک شود و حاکمان عربستان باید به مسئولیت خود در قبال زائران ضیوف الرّحمان عمل نموده و عواقب این فاجعه را بپذیرند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه این اولین بار نیست که سوء مدیریت رژیم دست نشانده آل سعود در زیر سایه وهابیت و صهیونیسم باعث ایجاد فاجعه ای خونین و دردناک شده است، افزود: وقت آن رسیده تا کشورهای مسلمان برای جلوگیری از چنین رخدادهای تأسف باری تصمیمی برای مدیریت حج بگیرند و فضایی امن را برای زائرین خانه امن الهی فراهم سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها