خبرهای داغ:
محمدی
سردار سلیمانی:

بسیج عمق دفاع راهبردی ایران اسلامی است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در همایش اقتدار میثاق با ولایت گفت: بسیج به عنوان عمق دفاع راهبردی ایران اسلامی در پاسداری از انقلاب با نبردی علوی و عاشورایی خود فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۳۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در همایش اقتدار میثاق با ولایت در جمع بسیجیان گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت المقدس و کوثر با اشاره به حساسیت شرایط کنونی منطقه اظهار کرد: امروز سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی دفاعی و امنیتی خود را به نمایش گذاشته است، این آمادگی‌ها فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی را ناکام گذاشته و به خوبی از انقلاب حفاظت کرده است.

وی افزود: امسال در شرایطی رزمایش الی بیت المقدس در اصفهان برگزار می‌شود که ما شاهد بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود این حکومت وابسته به نظام سلطه در فاجعه منا هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) بیان کرد: بسیج به عنوان عمق دفاع راهبردی ایران اسلامی در پاسداری از انقلاب باید نبردی علوی و عاشورایی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور مردم انقلابی و ولایت‌مدار در صحنه‌های مقاومت در طول تاریخ انقلاب گفت: این رزمایش برای ایجاد آمادگی، تجدید میثاق با امام راحل و بیعت مجدد با رهبر انقلاب است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اگر در گذشته به دشمنان این نظام گفته می‌شد در صورت ورود به جنگ با ایران باید صدها هزار تابوت برای سربازان و مزدوران خود فراهم آورید، امروز اعلام می‌کنیم قدرت راهبردی نظام اسلامی، سپاه و بسیج به اندازه‌ای است که اگر کسی قصد ورود به نبرد با فرزندان ایران را داشته باشد قدرت منهدم‌کننده ما به گونه‌ای است که اجازه جمع‌آوری اجساد را به دشمنان نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، این مراسم با حضور حجت الاسلام حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، سرتیپ پاسدار حسین صالحی مسئول بسیج ستاد کل نیروهای مسلح، حسن کامران، احمد سالک و حمیدرضا فولادگر نمایندگان مردم اصفهان در مجلس و جعی از مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات
آخرین اخبار