سمینار بین المللی تازه های نورولوژی، رادیولوژی و روانپزشکی در تبريز برگزار شد

خبرگزاري بسيج: سمینار بین المللی تازه های نورولوژی، رادیولوژی و روانپزشکی در تالار شهید شایان مهر دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تبريز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۷۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، دبیراجرائی اين سمینار با اشاره به حضور سخنران هايي از کشورهای دانمارک و آمریکا، گفت: یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشتن ارتباطات بین المللی و تبادل استاد و دانشجو است.

حسن سلیمانپور افزود: در حال حاضر با گروه رادیولوژی و روانپزشکی نیز عقد قرارداد شده که این تبادل علم با دانشگاههای کپنهاک و پنسیلوانیا در حال انجام است.

وی ادامه داد: سمینار به صورت پانل سوال و پاسخ برگزار شد و در حاشیه سمینار چهار پانل دانشجویی، -که 2 پانل آن مربوط به ارائه مقاله هاي دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی در زمینه علم اعصاب، يك پانل مربوط به نگارش مقاله ها و پانل پایانی مربوط به ارائه پایان نامه دانشجویی با کمک دانشگاه کپنهاکو علوم پزشکی تبریز بود، که دفاع شد.

در این سمینار استاداني همچون پروفسور وفایی و گده در نوروفاماکولوژی از دانشگاه کپنهاک، پروفسور بی اورن و پروفسورفلمینگ از دانشگاه ادنسه دانمارک، پروفسور عباس علوی از دانشگاه پنسلوانیا و پروفسور زارع از دانشگاه تهران حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار