خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان خبر داد

كاهش محسوس مصرف نفتگاز با اجراي طرح پیمایش در منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه از اولين اثرات مثبت اجراي طرح پيمايش رونمایي شد، گفت: با اجراي طرح عرضه نفتگاز به ناوگان ديزلي از ابتداي مهرماه جاري شاهد كاهش محسوسي در روند مصرف بوده‌ايم.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۸۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق فريدي اظهار داشت: بررسي تجزيه اطلاعات فروش دهه اول مهر ماه جاري حاكي از این است که بعد از كليد خوردن اجراي طرح عرضه نفتگاز بخش حمل و نقل بر اساس پيمايش در سطح منطقه، مقدار 8.6 درصد نسبت به مصرف این فرآورده در سال قبل كاهش داشته‌ايم و به تبعيت از اين قاعده مصرف كل منطقه نيز به مقدار9.5 درصد كاهش را تجربه كرده است.

وی با قطعي دانستن ارتباط علتی و معلولی اين كاهش با اجراي طرح، آن را از دستاوردهاي مهم شركت ملي پخش و دولت خدمتگزار عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بیان داشت: اكنون بايد طول مدت زمان ارائه خدمات سوخت‌رساني به خودروهاي ديزلي را در جايگاه‌ها مورد مطالعه قرار داد كه با اين رويه مي‌توان پيش‌بيني كرد مجاري عرضه فرآورده‌هاي نفتي براي مدت زمان بيشتري از موجودي كافي نفتگاز برخوردار بوده و ارائه خدمات سوخت‌رساني کنند که اين امر مستلزم انجام كنترل‌هاي فيزيكي و سيستمي مستمر مسئولين است.

وی اجراي طرح عرضه نفتگاز بر اساس پيمايش مسير را گامي مهم در رفع معضل ويرانگر قاچاق دانست و افزود: تحقق وعده زماني عرضه سوخت ديزل فقط به ازاي كاركرد و فعاليت مفيد از اهداف شركت ملي پخش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار