خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در مراسم تشییع جان باختگان منا:

باید از مواضع مقام معظم رهبری در برابر آل سعود تشکر کنیم

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: : همه ما باید آن گونه که شایسته است از مقام معظم رهبری تشکرکنیم چرا که در زمانی که احساس شکست از این فاجعه در آحاد جامعه ما حاکم شده بود مقام معظم رهبری با سخنرانی کوبنده خود باعث شد که آل سعود عکس العمل نشان دهد.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۶۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سید کاظم نور مفیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر جانباختگان گلستانی فاجعه منا در گرگان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرموند« کسانی که از پیامبر خود پیروی میکنند و در مسیر دیدار پیامبر خدا جان می دهند پاداش آنها با خدا است.

وی تصریح کرد: انسان یا در رختخواب بر اثر پیری و بیماری می‎میرد و یا در مسیر جهاد در راه خدا به شهادت می‎رسد و مسیر سوم ملاقات مرگ ، کسانی هستند که در مسیر رسول خدا(ص) از خانه بیرون می‎روند و رهسپار دیار باقی می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه توحید مهمترین مسئله در اسلام و یکی از اصول دین بشمار می‎رود، یادآور شد: حجاج ما در لباس بندگی و در مسیر رمی جمارات و در هنگامی که می‎خواستند به نفس خود سنگ بزنند به دلیل بی‎کفایتی آل سعود جان به جان تسلیم کردند و باید به آنها تبریک گفت.

نورمفیدی با بیان اینکه همه ما باید آرزوی شهادت در راه خدا داشته باشیم، افزود: مرگ حجاج در حریم امن الهی بهترین مرگ‎ بوده و به همه بازماندگان این فاجعه تسلیت می‎گویم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید آن گونه که شایسته است از مقام معظم رهبری تشکرکنیم چرا که در زمانی که احساس شکست از این فاجعه در آحاد جامعه ما حاکم شده بود مقام معظم رهبری با سخنرانی کوبنده خود باعث شد که آل سعود عکس العمل نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه امیدواریم مدیریتی چون مدیریت مقام معظم رهبری برای حرمین الشریفه مقدر شود، افزود: اگر مقداری آب به حجاج می‎رسید شاید ابعاد گسترش فاجعه منا این چنین نبود و امیدواریم مدیریت حرمین الشریفه مورد توجه امت اسلامی قرار بگیرد.

گفتنی است مراسم بزرگداشتی برای این حجاج جانباخته در مسجد جامع گلشهر شهرستان گرگان ساعت 15 بعد ظهر در برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها