فرمانده سپاه امامت تبریز :

برکت دفاع مقدس، استقلال همه جانبه ایران اسلامی است

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه امامت تبریز در آئين گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت مسجد منا تبريز، گفت: برکت دفاع مقدس، استقلال همه جانبه ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۵۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حسن صفدري افزود: دفاع مقدس این اندیشه و فرهنگ را به جامعه ارائه کرد که خواستن، توانستن است و ایستادگی، مقاومت، صبر، اتکا به قدرت الهی، ایمان کامل و اخلاص موجب پیروزی می شود و این فرهنگ به صورت یک الگو به جهانیان ارائه شد.

وي الگوی دفاع مقدس را اطاعت از ولایت فقیه، مدیریت جهادی، اخلاص و ایمان کامل، اعتماد به خدا و رهبری ولی خدا عنوان و ثمره این الگو را پیشرفت ایران در همه عرصه های علمی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... دانست.

صفدري شهدا و علمداران دفاع مقدس را ادامه دهنده ی راه شهدا و علمداران عاشورایی خواند و تاكيد كرد: دفاع مقدس نباید از ذهن ها پاک شود، بلکه باید نسل به نسل انتقال یافته و به یک فرهنگ تبدیل شود.

وي خاطرنشان كرد: دوران دفاع مقدس به برکت خون شهدا، امامت و رهبری امام خمینی(ره) و سکانداری رهبر فرزانه انقلاب، نعمت امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه امامت تبریز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بيان کرد: معیار انتخاب ما در انتخابات باید همین الگوی دفاع مقدس باشد و توجه کنیم فردی که به او رای می دهیم، چقدر به شهدا شباهت دارد چراکه میز مسئولیت در این نظام، حاصل خون شهداست.

وي با مبارک دانستن تقارن هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت، افزود : همه عبادات بدون قبول ولایت، بیهوده است و مورد قبول درگاه احدیت نیست، بنابراين دین منهای ولایت ناقص است.

آئين گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت به همت پایگاه بسیج شهید خلیل فاتح در مسجد منا تبريز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار