خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج:

هدف جنگ نرم دشمن تغییر در افکار و نگرش در جامعه می باشد

مراسم شب خاطره با حضور بسیجیان و رزمندگان8 سال دفاع مقدس در پایگاه شهید چمران هرایین با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۶۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آوج، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج در شب خاطره دفاع مقدس با اشاره به تفاوت های جنگ نرم و سخت بیان داشت: در جنگ نرم به جای سخت افزار از نرم افزارهای رسانه ای نظیر؛ اینترنت، ماهواره، ابزارهای دیجیتال و ... استفاده می شود و مبارزه ای بدون خونریزی و ابزارهای خشن است ولی در جنگ سخت مبارزه همراه با خشونت و زور می باشد.

 وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به میدان آمده‌اند گفت: در دفاع مقدس جوانان ما مشت محکمی بر دهان استکبار زدند که هر وقت صحبت از گزینه نظامی می‌شود یاد این مشت کوبنده می‌افتند.

حجت الاسلام رحیمی به روش و شیوه دشمن در ترویج مفاسد در جوامع اسلامی به ویژه ایران اشاره کرد و اظهارداشت: آلوده سازی و بعد عادی سازی فساد و فحشا به گونه ای که انگیزه ای برای مبارزه با آنها وجود نداشته باشد شیوه دشمن برای اشاعه فساد و فحشا در جوامع اسلامی است.

وی بر توجه بیشتر به معیارهای دینی و اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از راهکاری های مهم و تاثیرگذار در رفع آسیب های فساد و فحشا این است که آحاد مردم نسبت به اجرای امربه معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند و به شیوه های مختلف به این فریضه الهی عمل کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در بحث فرهنگی از دو راه در پی نفوذ در ملت ماست، تصریح کرد: دشمن در تلاش است با تخریب فرهنگ اصیل و بومی ایرانی اسلامی و از طرفی با ترویج فرهنگ مبتذل غربی در ملت ما و بخصوص جوانان رخنه کند..

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای جایگزین کردن مقوله رفاه‌طلبی به جای شهادت‌طلبی، افزود: وقتی رفاه‌طلبی در جامعه حکمفرما شد، فرهنگ عاشورایی آسیب می‌بیند و به دنبال آن فرهنگ مهدویت و انتظار نیز آسیب می‌بیند..

وی در پایان با اشاره به برخی نظریات اندیشمندان غربی درخصوص عوامل اقتدار شیعیان، تصریح کرد: شیعه در نبرد جنگ نرم سه عامل اقتدار دارد که عبارتند از عاشورا، مهدویت و مرجعیت که دشمن در پی نابود کردن این عوامل است.

5001/پ30/ب

 

 



 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها