جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

جمهوری اسلامی ایران امن­ترین نقطه کنونی عالم است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم گرامی­داشت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه حسینیه اعظم برازجان گفت: جمهوری اسلامی ایران امن­ترین نقطه کنونی عالم است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۰۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، سرهنگ پاسدار حمید خرم دل در این مراسم گفت: مرگ شهادت گونه حجاج در سرزمین منای مکّه در واقع یک جنایت بود که بر علیه جهان اسلام اتفاق افتاد که این جنایتی که آل سعود مرتکب شد تاکنون هیچ یهودی بر علیه یهودی دیگر انجام نداده است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ ما یک جنگ عقیدتی بود و گرچه بهانه شروع آن بر سر خاک بود امّا ما به خاطر خاک نمی­جنگیدیم بلکه فلسفه انقلاب و دفاع مقدس ما مبارزه با شرک، استبداد و شر در عالم بود و این مبارزه ادامه پیدا خواهد کرد تا پرچم اسلام در همه عالم به اهتزاز درآید.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما به سیم خاردار احتیاج داشتیم ولی کشورهای دیگر آن را به ما نمی­فروختند امّا امروز در سازمان ملل قطعنامه علیه ما صادر می­شود که حق ندارید موشک­های بالستیک خود را گسترش دهید.

حمید خرم دل تأکید کرد: امروز کشور ما در صنایع دفاعی، مستقل­ترین کشور در دنیا هست که این نعمت بزرگ به برکت خون شهدا و صبر آزادگان برای ما حاصل شده است.

وی اذعان داشت: گروه تروریستی داعش تا نزدیکی مرزهای ما پیش آمد امّا با اوّلین تهدید از مرزهای ما فاصله گرفته و دیگر هیچ وقت جرأت نکرد به مرزهای ما نزدیک شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) افزود: دشمنان ما به خوبی می­دانند که نمی­توانند با جنگ، مردم ما را از پای دربیاورند لذا به این نتیجه رسیده­اند که اگر بخواهند ایرانی را به زانو دربیاورند باید در ایران نفوذ فرهنگی و اجتماعی کنند.

خرم دل تصریح کرد: دشمن با شبکه­های ماهواره­ای و اجتماعی همه ما را هدف گرفته است و تلاش می­کند در این جنگ جدید، اخلاق و عقیده ایرانی از هم بپاشد که قطعاً اگر مردم شریف ایران حساسیت این موضوع را درک کنند ان­شاءالله تهاجم آن­ها به خودشان برمی­گردد.

وی در پایان تأکید کرد: امروز شعار دشمن در عرصه اخلاقی این است که اگر زن ایرانی بی حیا شد و مرد ایرانی بی غیرت شد فاتحه این انقلاب اسلامی خوانده خواهد شد و اگر این امر اتفاق افتاد نسلی که از این خانواده به وجود می­آید دیگر تعلق خاطر به دین و مذهب ندارد.

در پایان این مراسم نعمت اله دشتی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات از آن دوران پرداخته و هادی کفاش نیز به مداحی پرداخت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات