نمایشگاه شهدای حصر آبادان در خورموج گشایش یافت

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه شهدای حصر آبادان با حضور فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) و شهردار خورموج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ظهر امروز در حاشیه آیین نمایشگاه دفاع مقدس که به مناسبت سالروز حصر آبادان در دانشگاه آزاد واحد خورموج افتتاح شد اظهار داشت: هم دلی و هم زبانی خوبی بین ادارات، نهادها، سپاه و بسیج وجود دارد که حضور درهفته دفاع مقدس بیانگرآن است.

سرهنگ دوم پاسدار علی غضنفری افزود: سپاه و بسیج اهل حاشیه نیست و باید تمام ادارات و نهادها در خدمت مردم باشند زیرا نظام ما بر خواسته از مردم و نظام متعلق به مردم است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضوردر جبهه ها درس عشق و ایثار فرار گرفتند و دانشجویان و دانش آموزان دیروز معلمین امروز نوجوانان و جوانان ما هستند که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده انتقال می‌دهند.

غضنفری از اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نامگذاری هرکلاس به نام یک شهید دانشجو تقدیرکرد و افزود: این واحد دانشگاهی در تمام برنامه‌های فرهنگی که در سطح شهرستان دشتی برگزار می‌شود پیشگام است.

وی با اشاره به عملیات شکست محاصره آبادان یادآورشد: عملیات بزرگ ثامن الائمه منجر به شکست محاصره حصر آبادان و آزاد سازی بیش از 150 کیلومتر مربع از خاک ایران اسلامی شد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نیز گفت: در این نمایشگاه تعداد 200 عدد تصویر از رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات شکست حصرآبادان به نمایش گذاشته شده و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

ارسال نظرات