خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج:

رمز پيروزي ملت ما ايثار، ولايت پذير بودن رزمندگان است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج بیان کرد: رمز پيروزي ملت ما ايثار، ولايت پذير بودن رزمندگان است.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۴۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آوج یادواره شهدای دشتک با عنوان عرشیان خاکی با حضور خانوادهای محترم شهداءوبسیجیان  به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ریحانه النبی برگزار گردید

غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت در رابطه  فاجعه منا  با اشاره به فرمایش امیر مومنان در خطبه ی جهاد گفت: شهادت در راه خدا دری از درهای بهشت می باشد که خداوند آن را به روی بندگان خاص خود می گشاید.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی های بارز شهداء غرق در آموزهای دینی و اعتقادی می باشد،که این ویژگی ریشه در ایمان و اعتقاد شهداء دارد.

مهر علیا تصریح کرد: رمز پيروزي ملت ما ايثار، مقاومت، شجاعت و ولايت پذير بودن است، افزود: اين موارد شاخص هاي مهمي هستند كه ملت ايران را در قله اوج قرار داده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یک برگ مهم در تاریخ کشور ماست. در واقع به تعبیری تمام دنیا با کشور ما در جنگ بودند که رشاد‌ت‌های مردم در این نبرد نا‌برابر، پیروزی را در پی داشت .

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج  یادآور شد: این جنگ تنها جنگی بود که هم بلوک شرق و هم بلوک غرب پشت آن ایستاده بودند و اعتماد به خدا، رهبری امام، اتحاد و ولایت‌مداری مردم در موفقیت آن نقش بسزایی داشت.

 وی در پایان با بیان اینکه ولایت‌مداری در دفاع مقدس موج می‌زد خاطرنشان کرد: این هنر امام(ره) بود که همه ملت را زیر چتر ولایت‌مداری جا داد.

5002/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها