خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصطفایی:

هرچه داریم از برکت خون شهدا است

مصطفایی با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، افزود: شهدای غواص با دست بسته در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند ولی ما با دست باز در جنگ نرم هیچ کاری انجام ندادیم و باید تلاش کنیم تا در این جنگ نیز پیروز و سربلند شویم.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۶۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با بیان اینکه یکی از مواردی که مورد توجه و اهتمام اسلام قرار گرفته، بی وزنی دنیا در برابر آخرت است. در زندگی ایمانی، دنیا محل رشد و تعالی برای یافتن آخرتی زیبا و ماندگار است، خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام معتقد بودند دنیا دوستی و دل بستن به حیات دنیا، شوق جهاد و دفاع را در دل می خشکاند و در مقابل، فریفته نشدن به جلوه های زود گذر آن ازعوامل پیروزی در نبرد  نظامی و صحنه های مختلف زندگی است.

مصطفایی در همین خصوص اضافه کرد: آن ها در هشت سال مجاهدت های خویش، بارها و بارها دل کندن از دنیا را تجربه و ثابت کردند که می توان از مواهب دنیا برای ساختن آخرتی زیبا بهرمند شد.

 وی ادامه داد: اکنون که جامعه اسلامی ما به دنبال یافتن سبک مناسب برای زندگی است، می تواند از تجربه های آن سال های نورانی بهرمند گردیده و عنصر"دنیا برای ساختن آخرتی مورد رضایت خداوند" را در طول زندگی خویش مرور کند.

این مسئول گفت: دشمن در گذشته به ملت بی دفاع ایران حمله کرد و از تمام کشورهای کفر مورد حمایت بود در صورتی که ایران با دست خالی ولی با ایمانی قوی توانست در این جنگ پیروز و سر بلند شود.

بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، افزود: شهدای غواص با دست بسته در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند ولی ما با دست باز در جنگ نرم هیچ کاری انجام ندادیم و باید تلاش کنیم تا در این جنگ نیز پیروز و سربلند شویم.

مصطفایی اعزام دانش آموزان به راهیان نور را امری ضروری دانست و عنوان کرد: وقتی دانش آموزان در  این مناطق حضور به عمل می آورند باعث می شود که با فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان های امام (ره) و سبک زندگی شهدا آشنا شوند.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها