مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ:

ادامه دادن راه شهیدان لیاقت و شایستگی لازم دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ گفت: ادامه دادن راه شهیدان لیاقت و شایستگی لازم دارد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ای تحت عنوان آبروی محله با حضور جمعی از مسئولین از خانواده سردار شهید عباس رنجبر و از خانواده آن شهید بزرگوار تجلیل شد.

دراین برنامه تعدادی از بسیجیان و همسایه ها به همراه جمعی از مسئولین با حضور درب منزل سردار شهید عباس رنجبر به پذیرایی از رهگذران پرداخته و تنی چند از دوستان و نزدیکان به ذکر خاطراتی از شهید پرداختند.

در ادامه این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ گفت: ادامه دادن راه شهیدان لیاقت و شایستگی خاصی لازم دارد و شهید به ما هیچ نیازی نداشته زیرا آن عند ربهم یرزقونند و به منتهای آمال خود رسیده اندبلکه این ما هستیم که برای زدودن گرد روزمرگی ها به توجه و یادآوری شهداء نیازمند می باشیم.

حجت الاسلام احمد زاده تصریح کرد: حضور خانواده شهید در یک محله از آن جهت که اعضای آن انسانهایی مومن، پاک، درستکار و الگوی رفتاری هستند، دارای تاثیر مثبت فرهنگی، اجتماعیو اخلاقی بر همسایه ها و هممحله ای ها می باشدو امنیت اجتماعی در این محله ها از جاهای دیگر بیشتر است.

دراین دیدار حسین رنجبر برادر سردار شهید عباس رنجبر ضمن تقدیر از عنایت مسئولین به خانواده شهداء، اظهار داشت: ما آرزویتوفیق برای ادامه دهندگان راه سرخ شهیدان که همان خدمتگزاران راستین به اسلام وانقلاب می باشند،داریم.

وی همچنین به ذکر خاطراتی از شهید پرداخت.

در پایان با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات