خبرهای داغ:
امام‌جمعه لامرد:

آمریکا جهان را ناآرام می‌خواهد

امام‌جمعه لامرد گفت: آمریکا نمی‌خواهد نقطه‌ای از جهان آرام باشد چراکه به منافع خود نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حادثه جان‌سوز منا اظهار داشت: 40 سال است که در برگزاری مراسم حج مشکل و معضل وجود دارد و رژیم آل سعود همکاری درستی را در این مورد نداشته است.

خطیب جمعه لامرد افزود: بیشتر مسلمانان امروز دیگر متوجه شده‌اند که آل سعود نمی‌تواند حرمین شریفین را مدیریت کند و باید این معضل حل شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنانچه درست مدیریت می‌شد حادثه منا رخ نمی‌داد و بیش از یک‌هزار تن انسان از بین نمی‌رفتند و رژیم آل سعود از ریختن خون مردم به‌هیچ‌وجه ابایی ندارد.

امام‌جمعه لامرد همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در جنگ هشت‌ساله، نه‌تنها توانستیم دشمن را شکست دهیم بلکه دنیا از ما حساب برد و انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس صادر شد و توانستیم حق و باطل را معرفی کنیم و بسیاری از مسائل جنگ هنوز ناگفته مانده است.

وی ادامه داد: آمریکا نمی‌خواهد نقطه‌ای از جهان آرام باشد چراکه به منافع خود نمی‌رسد و از بین رفتن اسرائیل جنایتکار یکی از مسائل اصلی ما است.

هاشمی شهیدی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که دین مبین اسلام را نابود کنند و میان مسلمانان اختلاف و تفرقه بیندازند.

خطیب جمعه لامرد در مورد برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری نیز اضافه کرد: در انتخابات هر فرد اگر بخواهد کاندیدا شود قانون مسیر آن را مشخص کرده است و نباید در انتخابات یکدیگر را تخریب کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها