خبرهای داغ:
امام‌جمعه اقلید:

ایران اسلامی ذره‌ای از حرف و حقش کوتاه نمی‌آید

امام‌جمعه اقلید در جمع نیروهای مسلح و بسیجی این شهرستان با تأکید بر لزوم هوشیاری بیشتر مسئولان در پسابرجام گفت: ایران اسلامی ذره‌ای از حرف و حقش کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۲۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جمع نیروهای مسلح و بسیج این شهرستان که با حضور فرماندار، معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی و مردم ولایت‌مدار این شهرستان با درود به پیشگاه مقدس شهدا، ایثارگران و رزمندگان اظهار داشت: امروز در شرایطی آیین گرامیداشت دفاع مقدس در کشور برگزار می‌شود که به حمد اللهی، رهبری با درایت و انسجام و بصیرت ملی توانستیم دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران را به‌ زانو درآوریم.

وی به اقتدار ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: درایت، هوشیاری و استقامت ملت ایران زیر پرچم اسلام و رهبری امام خامنه‌ای بود که استکبار جهانی را پای میز مذاکره با ایران نشاند.

امام‌جمعه اقلید حضور گستره و مؤثر مردم وفادار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی را نماد اخلاص، وحدت و پیروزی انقلاب دانست و با تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی که همواره در راستای حفظ و ارتقای امنیت و آسایش کشور می‌کوشند تصریح کرد: اتحاد ملی در ایران اسلامی دشمنان را از دستیابی به اهداف شومشان مأیوس و ناامید کرده است.

طالبی خطاب به مستکبران جهانی گفت: ایران اسلامی در سایه قرآن انقلاب کرد و به امید قرآن و صاحب آن 37 سال در برابر شیطنت‌ها، تجاوزها و ستم‌های شما ایستادگی کرده و پیروز شد و بعد از این نیز همچنان محکم و پایدار در برابر ظلم و ستم در هرکجای دنیا که باشد به‌پا خواسته و از ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.

امام‌جمعه اقلید با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه‌های ملی و مذهبی عنوان داشت: ایران اسلامی از حقوق مسلم خود هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آید و فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای کشور باید بیشتر و بهتر از گذشته ادامه یابد.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم ماست تصریح کرد: ایران اسلامی ذره‌ای از حرف و حقش کوتاه نمی‌آید ازاین‌رو مسئولان در پسابرجام خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری مشخص کردند به‌خوبی در نظر گرفته و مواظب نفوذ آمریکا باشند و فریب نخورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها