همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

افتتاح دو پروژه عمرانی در سپاه تنگستان

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین ادرات و نهادهای شهرستان تنگستان ساختمان ورودی سپاه تنگستان و نماز خانه حضرت ابوالفضل این ناحیه مقاومت افتتاح و آماده بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، امام جمعه اهرم در آیین افتتاحیه دو پروژه عمرانی سپاه تنگستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تاریخچه و گنجینه ای گرانبهاست که باید به دقت دستاوردهای آن حفظ شده و برای نسلهای امروز و آینده تبیین شود.

حجت الاسلام راستگو رشد فضائل اخلاقی و معنوی در جوانان را دستاورد ارزشمند دفاع مقدس دانست و گفت: واقعا دفاع مقدس برای کشور و ملت ما نعمتی گرانمایه است و باید معنویتی که جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس کسب کردنند با تدبیر و تلاش مسئولین حفظ و به جوانان امروز نیز منتقل شود.

 وی گفت: با توجه به مسئله مهم دفاع مقدس برای حفظ ارزش های آن باید بین دستاوردها و ارزش های نسل جبهه و نسل جدید ارتباط صمیمی برقرار شود تا جوانان بدانند در دوران هشت سال دفاع مقدس سرنوشت كشور چگونه بوده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم همه ما در دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس را بدانیم و برای حفظ آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

راستگوافزود: دفاع مقدس افتخار ملت ایران است که با بهره گیری از سیره نبوی، ائمه طاهرین، یاد آور رشادت ها، خوبی ها، ایثارگری، صداقت، راستی ها و ... محقق شد.

امام جمعه اهرم ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه تنگستان از ساخت اینم دو پروژه عمرانی گفت: درب ورودی سپاه تنگستان با معماری خوبی ساخته شده و به هر حال ضمن اینکه برای خود ناحیه مقاومت تنگستان زیبایی به همراه دارد در شکیل کردن مبلمان شهری شهر اهرم نیزنقش بسزایی خواهد داشت که جای تقدیر دارد.

 

وی همچنین از ساخت حسینیه حضرت ابوالفضل در سپاه نیز تشکر کرد و گفت: امید است کارکنان سپاه و بسیجیان به بهترین وجه ممکن از این فضای معنوی استفاده ببرند.

گفتنی است ساختمان ورودی سپاه تنگستان با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال و زمینی به مساحت 60 متر مربع وحسینیه حضرت ابوالفضل نیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و مساحتی بلغ بر 200 متر مربع به همت مهندسی سپاه تنگستان ساخته و در آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار