خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

دفاع مقدس گنجینه ای پر بهاء برای نسل آینده

سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی:دفاع مقدس گنجینه ای پر بهاء است که می‎تواند برای نسل آینده نیز مورد بهره‎برداری قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در رژه حماسی نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس صرفا یک روز در انقلاب اسلامی و یا یک هفته در انقلاب اسلامی نیست بلکه یک گنجینه و یک فرصت و تجربه ارزشمندی است که ملت سلحشور جمهوری اسلامی با فرمان امام زمان خود توانستند در دوران دفاع مقدس به عرصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس فرصت های متعددی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده گفت: این گنجینه انقدر پر بهاء است که می‎تواند برای نسل آینده نیز مورد بهره‎برداری قرار بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان هفته دفاع مقدس را مظهر اقتدار نیروهای مسلح، مرزبانی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مستضعفین دانست و افزود: این درس بزرگ دفاع مقدس باری نیورهای مسلح و برای مردم ایران اسلامی توانسته است چشم طمئه دمشنان را در ارائه مجدد تحمیل جنگ کور کند.

صادقی به آیات قرآن اشاره کرد و گفت: اگر قرار است که دشمنان از ما بترسند باید نیروهای مسلح ما در یک بسیج همکانی و آمادگی کامل باشد.

وی بیان داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عزمت و شکوه این کشور مرهون دستاوردهای نظام مقدس است و امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس امیدواریم شاهد اقتدار نیروهای مسلح در استان گلستان باشیم و امیدواریم مردم شهید پرور و نیروهای مسلح همواره از دستاوردهای دفاع مقدس درس گرفته و این هفته را به رخ دشمنان بکشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها